Har dere

Søsteren min fikk baby for en uke siden(1 mnd før tiden) og så vet jeg at søskenbarnet mitt skal ha i mai/juni.
men disse bor langt unna da :/

Men er spent på om jeg møter på læreren til sønnen min på barselgruppe for hun skal ut i permisjon etter juleferien, så hun skal vel ha i januar en gang :)
Og hun vi leier leilighet av venter baby i midten av desember.

Håper jeg blir kjent med nye jenter gjennom barselgrupper for vennekretsen min er kanskje ikke den mest "barnevennlige", så jeg tviler på at jeg hører så mye fra de når babyen kommer. :(
Mistet nesten alle venninnene da jeg fikk storebror også, fordi de var i en annen stadie i livet hvor drikking og festing av det eneste sosiale de gjorde.

Håper jeg blir kjent med nye jenter gjennom barselgrupper for vennekretsen min er kanskje ikke den mest "barnevennlige", så jeg tviler på at jeg hører så mye fra de når babyen kommer. :(
Mistet nesten alle venninnene da jeg fikk storebror også, fordi de var i en annen stadie i livet hvor drikking og festing av det eneste sosiale de gjorde.
samme her. Håper på bra barselgruppe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har faktisk to nære venninner som barn i slutten av februar (10 dager som skiller oss), pluss ei anna venninne 3 uker før, og 3 andre i april/mai og juni :P babyboom :)

Hei, helt ny her. Er det noen i Hakadal området med en liten en født i februar?

Sent from my iPad using BV Forum

Nei ikke denne gangen :/
Hadde det med begge de eldste og det var super koselig :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skal på barseltreff på helsestasjonen i morgen. Kommer til å bli spennende å se om noen andre har fått barn her i den lille bygda jeg bor i.

Venninna mi fikk ei lita jente på lørdag. Vi skal treffes når de kommer hjem fra sykehuset. Vi gleder oss så masse. Svigerfaren hennes eier et hotell i nabokommunen. Vi skal arrangere barseltreff der senere.

Svigerinna mi fikk baby 11 dager etter meg. Vi har absolutt ingenting til felles, men nå som jeg har fått barn har vi plutselig fått noe å prate om! Samme med svigermor. Familien hans er egentlig så kjedelig, så deilig at vi endelig har noe til felles som alle interesserer seg for.

ja, har to venninner som jeg ble kjent på et svangerskapskurs som vi gikk på, bor i nærheten og vi går ofte turer osv. Veldig kjekt å ha noen i nærheten, ellers har jeg en venninne som har en datter på 10 mnd som også er hjemme, men hun bor en time ifra, så litt langt å kjøre enda :)

Back
Topp