Har dere

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Venninner eller nær familie som også er gravide/nettopp har fått som dere kan dele permisjonstiden med?

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, men sambo studerer heltid og er mye hjemme (slapp med å dra på forelesninger :p ), så vi blir nok mye hjemme ilag. Håper også på å bli kjent med noen andre februar-mammaer på svangerskapskurset :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja! Ei venninne som har termin nå, ei som har i midten av januar, ei som kun har noen dager etter meg og ei som har i mai/juni :) skal bli så koselig!!

Termin 22/2-14 med første frø <3

Ja min nærmeste venninne har termin i mars:)

Har ei veninne som har termin 3 uker etter meg :)

Vet ikke hvor jeg ender opp i verden, når den tid kommer. Blir spennende!
Du er ikke litt stresset på det da? Å ha ting helt hengende i luften når du venter en liten?

Du er ikke litt stresset på det da? Å ha ting helt hengende i luften når du venter en liten?

Man skulle trodd det, men jeg er en optimist. Det beste hadde jo vært at mannen min hadde fått jobb allerede, så vi kunne vært flyttet allerede, men sånn er det jo ikke. Skal bo hos foreldrene mine til etter fødselen, dersom han ikke har fått jobb før 1. des. Da får han vente til etter nyttår med å søke flere jobber. Håper egentlig ikke han får jobb før etter fødselen, så han kan få være med.

Jeg har to gode venninner som akkurat har fått, og ei som har termin 12 uker etter meg :) Ellers har jeg ei bekjent som har termin to uker etter meg også, sønnene våre går i samme klasse :p

Ja :D
Vi er 3 i foreningen som har i jan, feb & mars. Alle venter jenter! Gleder meg til permisjonstiden ♡♡

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Jøss det var mange :)

Ikkje akkurat. Har ei venninne som skal ha permisjon ut mars, ei som skal ha til juni trur eg og ei tredje som får i juni, blir ein fin overlapping ;) Ellers har naboen min permisjon ut april/midten av mai eller noko..

Sent from my iPad using BV Forum

Oj, det var mange:)

Kjenner ingen i min omgangskrets eller i nærheten som skal ha samme tid som meg, kanskje jeg blir kjent med noen på fødselskurset eller lignende når den tid kommer :)

Har ei venninne som har termin nå i Desember, ei som har termin i mai og ei søster (som dessverre bor i Sveits) som har termin i april!

:)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Ja, ei veldig god venninne...men vi flytter så det hjelper lite! :(

Back
Topp