Har dere......

nussnøff

Gift med forumet
VIP
døren til soverommet åpen eller lukket om natten??

Har egentlig alltid hatt den lukket, men nå som minien har begynt å sove på eget rom er den åpen :) 

Vi har den alltid åpen, utenom hvis er på eller har besøk, da lukker vi den.

På gløtt. Men når det er vinter og kaldt så pleier jeg å ha den åpen.

nussnøff skrev:
Vi har den alltid åpen, utenom hvis er på eller har besøk, da lukker vi den.

Lukket.

Både vårt rom og Frøken Fryd sitt rom.

Vi har katt, og det er ikke alltid like koselig med en katt som skal sove oppå ansiktet ditt.

Åpen så vi hører hvis snuppa roper el

MathiasOgMamma skrev:
Har døren på gløtt. Guttungens dør står også på gløtt. Så hører vi han om det skulle være noe om natta.

Her også

Vår dør er lukket, men guttene sine dører står på gløtt. Vi hører dem når de roper:)

Helt åpen.... tror faktisk ikke jeg vet hvordan baksiden av døren ser ut! hehe.

Døra er alltid lukket. Vi har katt, og jeg synes det er ekkelt når den kommer opp i senga. Og er redd den skal hoppi oppi senga til ungen.

Her er alle dører lukket, og det kommer de til å forbli også

På gløtt eller døra inntil men ikke lukket igjen, da får ikke minsten den opp om han kommer på natterstid

Alle soveromsdører på gløtt. Jeg går uansett i skytteltrafikk hele natten. Sjekk tickeren min, så skjønner dere hvorfor. To små og tusen tisseturer, da er det praktisk å ikke åpne-lukke dørene helt tiden. Prøver å snike meg stillest mulig bortover gangen her... 

Ripley skrev:
Lukket.

Både vårt rom og Frøken Fryd sitt rom.

Vi har katt, og det er ikke alltid like koselig med en katt som skal sove oppå ansiktet ditt.

samme her...

dessuten så HATER jeg åpne dører,spesielt på soverom.

foreldrene til eksen min hadde alltid døren lukket,og det hadde søsteren hans også.
og han hadde det til jeg ble sammen med han.
jeg følte jeg sov i samme rom som hele familien.
var ekkelt og gå på do om natten og alle soveromsdørene var åpen. *grøss*

Trone skrev:
Nesten helt lukket. 

Samme her! :) Hater at det kommer  inn lys om morgenen, om det bare er en liten sprik, men irriterende er det.. For da tenker jeg at jeg snart sikkert må opp.. Hehe :p

Back
Topp