har dere

Bebbie og Emma

Gift med forumet
planlagt dåp? holder på med det nå jeg[:)][:)]kjempe morro....så har jeg kjøpt bunad til lille emma som hun skal ha på seg i selskapet og på 17mai hihi[:D][:D][:D]

så moro![:)]

Vi skal ha navnedag. Begynt å planlegge litt. Skal ha den på sommeren ute i hagen![:)]

ORIGINAL: Bebbie

planlagt dåp? holder på med det nå jeg[:)][:)]kjempe morro....så har jeg kjøpt bunad til lille emma som hun skal ha på seg i selskapet og på 17mai hihi[:D][:D][:D]

Hvor får man tak i en så liten bunad da? Og til hvilken pris?

Vi har Nordmørsbunad, men den er til hun blir ca 3 år.

Holder på å planlegge ja, men det er en stund til, og så bestiller vi alt ferdig. Så det er ikke så mye å planlegge...

vi har ikke kommet igang med det ennå, vet ikke om vi skal ha dåp eller navnefest heller. også er det litt dilemma med familiene, min bor langt unna og vi har ikke overnattingsplass. [8|][&o] men blir nok ikke før mai-juni her....

Her er det planlagt men det blir ikke før 17 juni.... Pga at det ikke messe før i den kirka vi vil døpe i.......

jeg kjøpte min bunad i størrelse 62 på en matbutikk som har masse forskjellig den heter ops[:D]den kosta 300[:)][:)]så får dem inn bunadsko i bebistørrelse etter påske[:)][:)]

ORIGINAL: Citti

så moro![:)]

Vi skal ha navnedag. Begynt å planlegge litt. Skal ha den på sommeren ute i hagen![:)]
Vi skal også ha navnedag [:D] Skal dere ha noe sermoni, eller bare fest?

vi skal ha dåp 15 april, så her er alt klart, mangler bare servietter og lys[:D]

Vi skal ha dåp 22. april. [:D] Har handla inn en del mat, skal ha koldtbord, rosa telys, telysestaker, rosa vaser og rosa servietter. Skal kjøpe rosa talglys også og rosa og hvite roser for å ha i vasene mine også skal jeg lage dekorasjoner i de søte pottene vi fikk da hun ble født. [:D]

skal ha dåp 17juni så har ikke planlagt så mye enda..

Back
Topp