Har dere...

McQeen

Gift med forumet
fortalt venner/familien at dere bærer på en liten spire[:D]??
Hvorfor fortalte dere det så tidligt??
Hvorfor har dere valg å vente å hvor lenge vil dere venter før dere sprer nyheten??

Ingen vet det enda uten sambo selvfølgelig! Jeg fant det ut i går så må fordøye det litt selv og få det ordentlig bekrefta![:)]
Men jeg gleder meg sinnsykt til å fortelle det

er bare 5 uker + 4 dager ut i svangerskapet så jeg syns d er litt tidlig.. men har veeeeeldig lyst å fortelle det til mamma og de etter å ha vært til legen i neste uke..[:D] Ellers kommer jeg vel til å fortelle andre d i uke 12 siden ddet begynner å bli mindre sannsynlig med abort da..[:)]

mamma fikk vite det med engang jeg hadde tatt testen.. vi har sagt d til familien og de vennene vi har som også er gravide:) litt tidlig ja.. sist ventet vi i tre mnd.. men klarte ikke denne gangen[:)][:)][:)]

Jeg har fortalt det, misten i januar og sa det med en gang da og...personlig så ville jeg aldri ventet, hva sier man da om man faktisk mister og blir super lei seg?? Jeg ble jo sykmeldt når jeg mistet og var glad for at så mange visste det[:D] Da hadde jeg mange som støttet meg og visste hvorfor jeg hadde det fælt.

Back
Topp