Har dere...

Mommy Nala

Glad i forumet
.. noen gang ammet i bilen under kjøring? Evt vet om tilfeller?

Har i området ble to stk tatt i kontroll for en stund siden på samme veistrekningen for mora satt bak og ammet babyen mens de kjørte. Og hun ene hadde lagt barnet på gulvet i bilen og dekka over med noe for å skjule babyen når de så politiet!! WTF?! Hva feiler folk!?

NEI, er du GAL!

Da jeg ammet kjøte vi til Molde, stoppet jo å ammet henne.. Ingen av mine barn har noen gang sittet usikret i bilen, om det så bare er ned til postkassen som er 10 meter fra husdøren!

ALDRI!!!!

ORIGINAL: fruit

ALDRI!!!!

Aldri!

Har kun ammet sander i bilen èn gang og da sto vi parkert på ett kjøpesenter hvor jeg amma han før vi gikk inn,
men ingen av mine barn har noen gang sittet usikret og kommer ALDRI til å gjøre det heller!

Det er jo galskap!Vi stopper alltid når jeg må amme!Noe annet hadde vært helt uaktuelt!

ORIGINAL: *Minibønna*

NEI, er du GAL!

Da jeg ammet kjøte vi til Molde, stoppet jo å ammet henne.. Ingen av mine barn har noen gang sittet usikret i bilen, om det så bare er ned til postkassen som er 10 meter fra husdøren!

Hehe, nei JEG er ikke gal - de som gjorde dette derimot, de er GALNE [8D]

Under kjøring?? nei leste samme tingen selv.. og er ungen sulten.. så STOPPER man!! :P

OMG!!! Jeg blir lei meg når jeg hører om slikt[:(] Det er jo livsfarlig!

Jeg har ammet masse i bilen, men vi står selvfølgelig alltid parkert mens jeg gjør det!! Vi bruker å ha motoren i gang da, men det er fordi vi trenger varmen[:)]

ORIGINAL: EarlGrey

Øhh.. NEI selvfølgelig ikke!!!

nei, det er uaktuelt

Back
Topp