har dere

siwro

Gift med forumet
hatt mye bivirkninger av sprøytene?? synes så mange sier det er så tøfft...ei på apoteket sa bare til meg jaja stakkars deg...hvorfor i all verden sa hun det? synes det var unødvenig og tankelaust...men hvem vet kanskje det blir stakkars meg hehehehe...
Var dere mye plaga med bivirkninger??

Er jo bedt i bryllupp i helga, usikker om jeg vil gå pga jeg er redd jeg skal reagere.. hva ville dere gjort?? jeg drikker jo ikke uansett og ikke kan mannen det heller siden vi er i gang nå..

Jeg hadde ikke noen bivirkninger av sprøytene etter det jeg husker. Men bivirkningene av Synarela ble bedre når jeg begynte med Puregon[:)]!
Eneste som var at jeg kjente med litt "oppstappet" nedi magen på slutten av sprøyteperioden...Men fikk jo ut 18 egg så det var ikke så rart[:)].

Så tror ikke du skal bekymre deg så mye for det egentlig!![:)]
Det var en veldig unødvendig kommentar av den apotek-dama!!

Kjære deg!

Jeg tenkte akkurat det samme som deg. Men vet du, jeg merket ingenting!!! Kanskje ørlite gran på humøret, men jeg reagerte ingenting. Utrolig rart at hun på apoteket sa det. Lite profesjonellt spør du meg.

For runde nummer to er jeg mye roligere og kommer til å ha med sprøyta i veska. Jeg satte livet på "hold".
Tror du klarer det utmerket!![:)][:)][:)]

kan ikje huska at eg hadde någen bivirkninger eg.....
litt øm der eg hadde stokke men ikje någe marr

så kos deg i helgå du....

Takk jenter.dere er bare så gode alle sammen...

jeg ble skikkelig troll når jeg gikk på sprøyter.. var veldig full av hormoner humøret mitt svinga veldig og jeg var veldig sliten..
men ellers fikk jeg ikke noe særlig store plager?

Nei, eineste er vel at stikkområde kan være litt ømt? Lurte å passe på å bytte stikke-side fra dag til dag[:)]
Og så kan man jo bli litt ømme i eggstokkene.. Men veldig uproft av apotekerdama å si no sånt i allefall.

Gå i bryllupet å KOS deg du![:)]

Vet ikke hvilke medisiner du er paa jeg, men jeg hadde litt bivirkninger, men ikke noe alvorlig. Var vel mest humoeret (ble veldig sint), samt litt distre.. Og litt hetetokter samt litt kiling/stikking i eggstokkene paa slutten.
Men det var ikke noe som var vondt, ubehagelig etc..Levde egentlig som normalt. Man maa leve litt og selv om man er igang med alt dette stresset ;-)

går jo på synarela og skal begynne på menopur[:D]
ORIGINAL: Kanskje snart?

Vet ikke hvilke medisiner du er paa jeg, men jeg hadde litt bivirkninger, men ikke noe alvorlig. Var vel mest humoeret (ble veldig sint), samt litt distre.. Og litt hetetokter samt litt kiling/stikking i eggstokkene paa slutten.
Men det var ikke noe som var vondt, ubehagelig etc..Levde egentlig som normalt. Man maa leve litt og selv om man er igang med alt dette stresset ;-)

jeg hadde også bra med bivirkninger med pergo,,
og oxo nå med sprayen, er sååå spendt på sprøytene[;)]
ORIGINAL: GunnElin

jeg hadde så utrolig bivirkning av pergotime *vet det ikke er det du lurer på* hihi så jeg kommer vel til å bli enda værre når jeg blir å starte på beh med spray å sprøyter, huff å huff hehehe

mhm...har nok med di jeg har nå...føler meg helt grusom form....gla når dette er over...vil bli ferdig med alt å sitte med positiv test...ingen gode kvelder lengre....usj....redd å få spysjuka kjennes slik ut hver kveld....

Eg hadde ikkje noko særlig med bivirkningar frå sprøytene. Berre litt oppblåst i magen og litt veldig spreng nedi der siste dagane før uttak. Satser på du slepp unda slemme bivirkningar!

Back
Topp