Har dere vokse smerter?

Qvini

Glad i forumet
Jeg blir så ofte beskymret for nå er det en stund siden sist det prikka i magen! Å det har det gjort i hele går og idag! Er ikke vondt eller noe, holder seg mest på venstre side rett med hoftebeinet der, er dette normalt? Går noen dager mellom så glemmer hvordan det kjennes ut! Hehe

Helt normalt. Her kjenner jeg det også veldig sjeldent nå, men iblant kjenner jeg det plutselig godt igjen. Det vokser litt i rykk og napp!

Jeg merker stort sett ingenting, også stikker det plutselig litt her og der.

OK!! For føler jeg kjenner mye i helgene å mindre i ukene!! Kanskje mulig at det vokser mer de dagene! Men bra det er vanlig da :) kjenner jeg blir fort stressa når jeg aldri har vært gravid før :) men kan ikke springe på ul hver gang jeg blir litt stressa heller :)

Hos meg virker det som om smertene kommer når jeg anstrengt meg, er det de samme smertene? Som nå har jeg gått tur en time, og kjenner det stikker i magen og (vond halebein/vonde hofter).

Ingen mensmurringer her lenger.:) tror det stoppet ved uke 10 ca. Stikkinger har jeg vel ikke hatt i det hele tatt.
Merker bare "en klump" nedi magen, og strekk i disse ligamentene som gjør forferdelig vondt innimellom. :eek:

Jeg har det ofte på kvelden jeg.. da jobbes det fælt på høyre side, og helst når jeg ligger i ro. Men er i rykk og napp, ikke konstant ;)

Back
Topp