Har dere vogn....

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Har dere ofte med vognen i bilen?
Eller står den kun hjemme, til trilletur rett fra hjemmet?

Synes ikke jeg har sett så mange ta vogn ut og inn av bil, de fleste har da bare bilsete.

Er jeg den eneste som føler at vognen ofte er med i bilen? Nå skal det sies at vi har søskenvogn da, så må liksom ha den. Og synes foreløpig bilen passer mine og babyens "rutetider" bedre enn buss foreløpig! ;-)

Vi har med vogn om vi skal ut og trille dit vi skal. Skal vi på besøk/butikk etc har vi evn kun med understell så vi kan klikke på bilsetet (praktisk hvis man har mye å bære på, spesielt siden jeg ikke skulle bære pga KS). Vi har også et stoooort hundebur i bilen som tar plass, så gleder meg til vi begynner med sportsdelen på vogna, for da får hele vogna plass ved siden av buret.. :) Vi kjøpte forresten en vogn som ble liten sammenslått mtp å ha den mye i bil..

Vi har med vogn om vi skal ut og trille dit vi skal. Skal vi på besøk/butikk etc har vi evn kun med understell så vi kan klikke på bilsetet (praktisk hvis man har mye å bære på, spesielt siden jeg ikke skulle bære pga KS). Vi har også et stoooort hundebur i bilen som tar plass, så gleder meg til vi begynner med sportsdelen på vogna, for da får hele vogna plass ved siden av buret.. :) Vi kjøpte forresten en vogn som ble liten sammenslått mtp å ha den mye i bil..
Her får vi ikke tatt ut bilsetet, for det er håpløst å få det inn igjen etterpå!!! Trangt... Og søskenvogn tar hele plassen bak, så kommer til å bli billig for oss. Ikke plass til shopping poser bak! ;-)

Greit at vognen deres tar liten plass da, man må tenke på det også, når man kjøper vogn! :)

Har stort sett med vognen hvis jeg har med bilen. Men har også adaptere til de forskjellige vognene hvis jeg bare skal en snar tur på butikken eller hente i bhg.

Skal bli deilig med sportsvogn ja, den bagen tar evig stor plass!!

Har stort sett med vognen hvis jeg vet at vi blir borte en stund. Også slik som i dag når vi skal til foreldrene mine som bor et stykke unna, greit med vogn slik at vi har muligheten til å trille en tur eller bare legge baby der for å sove :-)

Vi har vogn med meste parten av tiden:)

Har den med om vi trenger den. Skal jeg bare en tur på butikken tar jeg bare bæresele eller biletolen i handlevogna.. men ellers er den med..

Så fint at det ikke bare er jeg som drar den med overalt! :-)

Til tider tungvint når man har søskenvogn som tar hele plassen bak, og først må ta ut både bagen og sittedelen før man får tatt ut understellet. Hadde vært så greit med kun enkel vogn hvor bagen hadde fått plass uten å måte demonteres. Også kan man jo ikke lukeparkere når man må ta ut den store vognen...

*Ønske seg større bil ja....*
Og store parkeringsplasser. :-)

Har den med om vi trenger den. Skal jeg bare en tur på butikken tar jeg bare bæresele eller biletolen i handlevogna.. men ellers er den med..
Skulle ønske jeg også kunne ta ut bilsetet.
Men da får jeg det ikke inn igjen. Er så kronglete og trangt med to bilseter ved siden av hverandre. :/

Lurer på hva jeg gjør med baby når jeg skal hente i barnehagen. Kan liksom ikke ta ut søskenvogn de få metrene fra bilen til porten... Bæresele kanskje ja...

Så fint at det ikke bare er jeg som drar den med overalt! :-)

Til tider tungvint når man har søskenvogn som tar hele plassen bak, og først må ta ut både bagen og sittedelen før man får tatt ut understellet. Hadde vært så greit med kun enkel vogn hvor bagen hadde fått plass uten å måte demonteres. Også kan man jo ikke lukeparkere når man må ta ut den store vognen...

*Ønske seg større bil ja....*
Og store parkeringsplasser. :-)

vet ikke om det er noen trøst, men føler med deg! har enkel vign men kjæresten skal absolutt ha basskassa baki bilen så her på to hjul av, og baggen balanseres på skrå over understellet..
heldigvis slepper jeg det i min bil! :o

Har stort sett med vognen hvis jeg vet at vi blir borte en stund. Også slik som i dag når vi skal til foreldrene mine som bor et stykke unna, greit med vogn slik at vi har muligheten til å trille en tur eller bare legge baby der for å sove :)
Deilig å ha et sted å legge babyen ja! :-)
Og sikkert godt for baby også! :-)

vet ikke om det er noen trøst, men føler med deg! har enkel vign men kjæresten skal absolutt ha basskassa baki bilen så her på to hjul av, og baggen balanseres på skrå over understellet..
heldigvis slepper jeg det i min bil! :eek:
Takk! Det var jo en liten trøst at det ikke bare er jeg som må styre med demontering! :-)

Greit på solskinnsdager, men når regnet øst ned er det lite trivelig. Og hvor setter man da fra seg bagen når det er regnpytter overalt på bakken...?

Håper kjæresten din ordner vognen for deg, siden det er han som skal ha basskassen sin der. Hi hi! :-) Er det lett å få hjulene av og på da?

Takk! Det var jo en liten trøst at det ikke bare er jeg som må styre med demontering! :-)

Greit på solskinnsdager, men når regnet øst ned er det lite trivelig. Og hvor setter man da fra seg bagen når det er regnpytter overalt på bakken...?

Håper kjæresten din ordner vognen for deg, siden det er han som skal ha basskassen sin der. Hi hi! :-) Er det lett å få hjulene av og på da?

er nok ikke bare du nei ;)
her er det nok plass om jeg setter baggen frammom bassen oppå kneet mitt - samtidig som jeg må klappe sammen vogna - takk fud for at jeg er litt myk og tøyelig! kan nok muligens se litt snodig ut for forbipasserende.. he he
når han er med får han fint ordne det selv ja, uansett vær ;)
ja.. er heldigvis lett å få av og på hjulene! værre å balansere baggen på skrå oppå der..

Skulle ønske jeg også kunne ta ut bilsetet.
Men da får jeg det ikke inn igjen. Er så kronglete og trangt med to bilseter ved siden av hverandre. :/

Lurer på hva jeg gjør med baby når jeg skal hente i barnehagen. Kan liksom ikke ta ut søskenvogn de få metrene fra bilen til porten... Bæresele kanskje ja...
Bæresele er min redning. Lille liker ikke så godt å ligge i vogn alltid, så har med selen i tillegg uansett hvor jeg skal..

Back
Topp