Har dere valgt vogn ennå?

Aner ikke hvaslags vogn jeg skal ha. Men det må vere gode luftgummihjul både framme og bak. Også må den helst ikke vere altfor stor. Emaljunga er litt i største laget.. så om noen har gode forslag, så rop ut :)

Vi skulle ha emmaljunga city cross men så selger en vi kjenner emmaljunga vognen sin for 3000 så da reiser jeg til haugesund og henter den når jeg bare får penger igjen fra nav :) Det er en emmaljunga mondial tror jeg med sports understell :) Da bruker vi ikke mye penger på vogn men kan heller legge litt mer i sengen vi må ha siden vi får stellebord av en venninne :)

Vurderer mountain buggy igjen :) liker den veldig godt! Ellers har jeg sett litt på en quinny vogn.. Meeeen! Heldigvis godt tid igjen enda ;) (og vil helst ha unnagjort oul...før jeg gjør noe vogn kjøp)

Har Bugaboo Cameleon fra før, så blir gudskjelov ikke en sånn utgift denna gangen... Mulig jeg bestiller en annen farge på skjermen, og det er mulig det har blitt borte litt småting som regntrekk og den slags, men det blir i hvert fall ingen utgift i flere tusen kroners-klassen denne gangen :P

Har ikke helt bestemt oss, men jeg vil gjerne ha en vogn som kan legges sammen uten å ta av bagen, så det heller mot emmaljunga city cross. Vi hadde edge duo med sportsunderstell sist, og den var ganske tung.

Har Bugaboo Cameleon fra før, så blir gudskjelov ikke en sånn utgift denna gangen... Mulig jeg bestiller en annen farge på skjermen, og det er mulig det har blitt borte litt småting som regntrekk og den slags, men det blir i hvert fall ingen utgift i flere tusen kroners-klassen denne gangen :P

Samme her :-) men kjøpte min brukt. Men må ha ny kalesje da den er falmet. Og myggnetting!

Vi har byttet vogna til nr 2 for ett år siden, men den ble ikke brukt mye.
Så her blir det brio vogn på lillemann :)

Skal kjøpe brukt av en venninne.. Quinny freestyle..65900080_1.jpg

ojj.. stort bilde..

Har ei brio happy duo fra 2010, m rød bag og svart sportsdel, som vi skal bruke igjen nå ;) liker rød vi, det går til begge kjønn, så her er det rød stellematte, rød dunpose og rødt ullpledd :)

Jeg har en Simo kombi som jeg kjøpte til eldstemann. Hadde planer om å bruke den til alle mine barn så har aldri tenkt på å selge den engang ;) Deilig å slippe å tenke på vognkjøp :)

Vi har en emmaljunga egde duo, og en emmaljunga scooter. Men vi må ha en tvilling vogn nå,og jeg har veldig lyst på en ny vogn til en lille i magen!

Har ikke helt bestemt oss. Veldig glad i Mountain Buggy som vi har fra før av, men vurderer også Bugaboo Buffalo, men jeg må se den når den kommer først... Akkurat nå er jeg bare usikker.

Har Emmaljunga citycross etter største, så kommer vel til å bruke den selv jeg har lyst på en nyere citycross ;)

Back
Topp