Tresmåhjerter
Gift med forumet
Noen som har sett seg ut vogn? Her skal vi ha Bugaboo Buffalo gleder meg til å kjøpe den til sommeren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å ha vogn fra før hadde simo med nr 1 og easywalker duo med nr 2. Så gleder meg til enkel vogn denne gangenEmmaljunga Edge Duo etter nr 1. Vurderer å kjøpe lys bag til city crossen også, til å ha helt i starten.. Da er det jo kanskje litt sommer og varmt, og den vogna er jo så grei og lett å trille på bart føre, så må se an hvor gjerrig jeg er
Vi har ei Simo duo vogn etter guttungen, men vi må nok ha ei søskenvogn. Når den lille kommer er jo gutten bare 1,5 år, så søskenvogn er nok noe vi må ha tenker jeg Men jeg aner ikke hvilken vogn vi skal kjøpe, kan ingenting om søskenvogner
Vi har ei Simo duo vogn etter guttungen, men vi må nok ha ei søskenvogn. Når den lille kommer er jo gutten bare 1,5 år, så søskenvogn er nok noe vi må ha tenker jeg Men jeg aner ikke hvilken vogn vi skal kjøpe, kan ingenting om søskenvogner