Har dere valgt vogn ennå?

Emmaljunga Edge Duo etter nr 1. Vurderer å kjøpe lys bag til city crossen også, til å ha helt i starten.. Da er det jo kanskje litt sommer og varmt, og den vogna er jo så grei og lett å trille på bart føre, så må se an hvor gjerrig jeg er :-p

Emmaljunga Edge Duo etter nr 1. Vurderer å kjøpe lys bag til city crossen også, til å ha helt i starten.. Da er det jo kanskje litt sommer og varmt, og den vogna er jo så grei og lett å trille på bart føre, så må se an hvor gjerrig jeg er :-p
Deilig å ha vogn fra før:) hadde simo med nr 1 og easywalker duo med nr 2. Så gleder meg til enkel vogn denne gangen:)

Vi har ei Simo duo vogn etter guttungen, men vi må nok ha ei søskenvogn. Når den lille kommer er jo gutten bare 1,5 år, så søskenvogn er nok noe vi må ha tenker jeg :) Men jeg aner ikke hvilken vogn vi skal kjøpe, kan ingenting om søskenvogner :p

Vi har ei Simo duo vogn etter guttungen, men vi må nok ha ei søskenvogn. Når den lille kommer er jo gutten bare 1,5 år, så søskenvogn er nok noe vi må ha tenker jeg :) Men jeg aner ikke hvilken vogn vi skal kjøpe, kan ingenting om søskenvogner :p

Hmm.. Kanskje jeg må ha søskenvogn? Blir 20 måneder mellom mine.. Så da trenger jeg og anbefalinger og unnskyldninger for å kjøpe nok en vogn :D

Skal kjøpe Emmaljunga edge duo combi med sportsunderstell.

Skal ha i fargen brown flowers med matchende stelleveske.

BV app

Babyjogger city mini:) har solgt emaljunga vogna etter 1 og 2 så da kjøper vi bag til babyjoggeren vår:) lett og trille og slå sammen.

Vi har sett oss ut en emmaljunga edge.. Gleder meg til å se fargeprøver og velge farge:)

Vi skal ha emmaljunga city cross og city cross bag. Gleder meg til å kjøpe :) vurderer å kjøre til østersund for å kjøpe :) så tar vi det som en ferie og muligens sparer bittelitt

Liker godt BRIO happy classic jeg :) vil ha en klassisk vogn, men syns simo sin er litt stor, så da likte jeg godt BRIO sin som var litt mindre :)

Vi beholder TFK joggester twist-vogna vår... Storegull har bruker den fortsatt(3 1/2 år), men regner med han er ferdig med den til sommeren, og synes det blir stas å få storebror-brett isteden ;) er superfornøyd med vogna! God plass i bag og sittedel, adapter til bilstolen, nett å ha i bilen, suuuperlang varighet...! Eneste minus er at kurven under er vanskelig å komme til når sittedelen er på og barnet sover...og med den modellen vi har kan man ikke ha barnet mot seg i sittedelen heller... Men vi kan kjøpe en sittedel som man kan snu da, så kanskje vi gjør det :)

Jeg også. 20måneder mellom mine da:)

Hadde Simo duo til 1.mann, men den stakk eksen av med.. Men eg har og ei quinny freestyle, der eg både har baggen og sportsdelen :) den vente bare på å bli brukt ;)

Back
Topp