har dere vært??

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
fulle forran ungene deres?

nei!

Har ikke drukket alkohol i det hele tatt foran ungene.... så nei... aldri sett meg  beruset.. og iallefall ikke full.

ORIGINAL: Sweetbabyblue

nei!

ORIGINAL: *Musti*

ORIGINAL: Sweetbabyblue

nei!

Ikke direkte full, men akkurat kommet hjem fra fra nach og jentungen kom på døra (levert av farfar) fordi BF skulle på fest. Kl var vel 10 dagen derpå... Heldigvis hadde jeg snille husverter ( venninne av meg) som kunne ta snuppa litt så jeg fikk sovet ut alkoholen skikkelig...

Nei!

nei!slik kan jeg gjøre når di er borte på overnatting[:D]

ORIGINAL: funny_bunny

Har ikke drukket alkohol i det hele tatt foran ungene.... så nei... aldri sett meg  beruset.. og iallefall ikke full.

Nei.

nei røre aldri alkohol om ungene er i huset. om jeg eller mannen tar en fest tar den andre barna med til mamma og pappa den helgen

Nei, det skal jeg prøve å skåne barna mine for lengst mulig! Men da kom jeg til å tenke på en ting....hvor lenge anser dere barna deres som barn?? Fram til de er 16?? 18?? Vil det da si at dere ALDRI kommer til å være full foran barna selv i den alderen??

ORIGINAL: Piril

Nei, det skal jeg prøve å skåne barna mine for lengst mulig! Men da kom jeg til å tenke på en ting....hvor lenge anser dere barna deres som barn?? Fram til de er 16?? 18?? Vil det da si at dere ALDRI kommer til å være full foran barna selv i den alderen??

det har jeg faktisk tenkt endel på!
Og jeg trooor faktisk at jeg ikke kommer til å drikke meg full forran dem noen gang.
Kommer sikkert til å ta et par glass vin forran dem, men ikke full!
Inni hode mitt så blir det bare feil..

Var en gang jeg kom hjem, mamma passet, og da var hu eldste ca 2 år.. Hu sku egentlig sove, men var et eller Anna så jeg møte inn å si natta å legge henne ned.. Var ikke full, men hadde tatt meg noen øl..
Hu reagerte heldigvis ikke, sovnet med en gang og jeg stod opp med henne dagen etter :)

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

det har jeg faktisk tenkt endel på!
Og jeg trooor faktisk at jeg ikke kommer til å drikke meg full forran dem noen gang.
Kommer sikkert til å ta et par glass vin forran dem, men ikke full!
Inni hode mitt så blir det bare feil..

Det i grunn det jeg tenker også....en må jo bare prøve så godt en kan å være et godt forbilde...selv med alkohol..fra egen erfaring så veit jeg at det ikke hyggelig å se drita fulle voksne uansett alder egentlig...og spes ikke voksne som blir kranglete osv i fylla....det er ikke mye hyggelig!

Nei, det skjer ikke.

Et glass vin til maten eller en øl, kanskje.

Jeg kommer aldri til å drikke meg skikkelig full foran ungene mine. Spiller ingen rolle om de er 5 år eller 35 år.

Jeg klarer ikke være på fest med mamma den dag i dag. Klarer ikke hvordan hun blir når hun drikker. Ikke at hun blir et monster eller noe, men da er hun ikke mamman min lengre.

Og sånn vil jeg ikke at ungene mine skal føle det.

Nei, og det kommer de aldri til og få se heller!! Men jeg drikker gjerne ett glass rødvin til maten forran sønnen min...

Det lurer jeg også på.. Såg ikke mamma full som liten, men har sett henne full når jeg ble større, 18 år osv..
Og nei, tok ikke skade av det.. Synest det var rart første gangen.. Men så var det egentlig bare "koselig" å se mamma ha det så gøy... Hehe

Back
Topp