Har dere vært vekk noen dager fra babyn nå?

~Piamia~

Glad i forumet
Huff, jeg skal vekk fra onsdagsmorran til å kommer hjem 1 tiden på lørdag.. skal på teambuildingstur med jobben... er i permisjon enda, men begynner å jobbe til uka igjen.. gruer meg såååå.... å angrer på at jeg sa ja for lenge siden... men turen er bestilt og ganske koatbar så sjefa sa at det var ikke noe angrerett... :( da blei d dyrt for meg... typ 8000,- har lyst på tur med de, men problemet er at jeg har ikke lyst til å være vekk fra lillemor så lenge... trodde vi skulle reise på ettermiddagen onsdag også da jeg melte meg på å tenkte at d var litt bedre vertfall.. hun skal være hjemme med pappan å storebrødrene sine så hun lider jo ingen nød der men mammahjerte mitt skriker...;) hun har blitt litt mammadalt så pappan mener d er bra jeg drar litt, men hun ammes fortsatt morgen kveld å på natta... sist vi sjekka ville hun ikke ha flaske. Med mme... har pumpa litt nå så håper hun tar det... for 3 dager uten melk er jo ikke bra!!(mulig angregrunn til sjefa?!) Var vekk fra storebrødene en helg før de var året men blir jo bare mer engstelig til flere barn jeg får... haha;) huff... er redd hun skal savne meg å tro jeg har reist fra henne... hvordan gikk det for dere som evt har vært vekk??
 
Huff, jeg skal vekk fra onsdagsmorran til å kommer hjem 1 tiden på lørdag.. skal på teambuildingstur med jobben... er i permisjon enda, men begynner å jobbe til uka igjen.. gruer meg såååå.... å angrer på at jeg sa ja for lenge siden... men turen er bestilt og ganske koatbar så sjefa sa at det var ikke noe angrerett... :( da blei d dyrt for meg... typ 8000,- har lyst på tur med de, men problemet er at jeg har ikke lyst til å være vekk fra lillemor så lenge... trodde vi skulle reise på ettermiddagen onsdag også da jeg melte meg på å tenkte at d var litt bedre vertfall.. hun skal være hjemme med pappan å storebrødrene sine så hun lider jo ingen nød der men mammahjerte mitt skriker...;) hun har blitt litt mammadalt så pappan mener d er bra jeg drar litt, men hun ammes fortsatt morgen kveld å på natta... sist vi sjekka ville hun ikke ha flaske. Med mme... har pumpa litt nå så håper hun tar det... for 3 dager uten melk er jo ikke bra!!(mulig angregrunn til sjefa?!) Var vekk fra storebrødene en helg før de var året men blir jo bare mer engstelig til flere barn jeg får... haha;) huff... er redd hun skal savne meg å tro jeg har reist fra henne... hvordan gikk det for dere som evt har vært vekk??
Jeg har ikke vært bortreist fra jenta mi. Men skal reise bort en helg om to uker uten henne. Gruer meg også. Håper på at det vil komme en grunn til å trekke seg eller at det blir avlyst. Hun skal være hjemme med pappaen. Så hun har det fint. Men jeg er som deg redd for at hun skal tro at jeg har reist fra henne. Håper du får en fin tur :) det blir sikkert greit.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke reist bort, men pappaen har dratt bort med ungene. De var borte et 3-4 dager i sommer og er borte nå i helgen også. Det gikk veldig greit for lillebror, men han er så blid og tillitsfull at jeg hadde ikke forventet annet. Var verre med meg, mest fordi det betydde slutten på ammingen og det var vel ikke jeg helt klar for. Men han tok flaske veldig lett, og det tenker jeg nok at jenten din kommer til å gjøre også når du er borte ;) Om ikke så er det på ingen måte krise å gå tre dager uten melk så lenge hun får i seg vann. Storesøster her sluttet med melk da hun var 11 mndr etter anbefaling av lege (hun var langvarig syk pga. magevirus), og jeg tror neppe det hadde blitt anbefalt dersom det ikke var forsvarlig ;)

Håper du klarer å kose deg på turen. Klart det er sårt å være borte fra sine små, men det går nok helst greit :)
Hun er så liten enda at jeg tror neppe hun tror du har forlatt henne ;)
 
Jeg var borte fra lørdags morgen til søndags kveld i sommer. Ammet da kun på kveld/natt, men håndmelket litt sent på kvelden så det gikk bra :)
 
For det første: ta en prat med sjefen din :) fortell enne hvordan du har det og hvilke tanker du sitter med. Det kommer nok til å åh helt fint med henne og vil hun ikke ha melk, så vil hun ikke... Regner med hun får andre ting nå også, enn bare mm :)

I juli reiste mannen min til familien min, med begge ungene, fra lørdag morgen til fredag kveld. Savnet de, men jeg skulle jobbe en del, så de måtte dra uten meg, det gikk helt fint og det vRar litt godt med alenetid, de første dagene :p i august reiste mannen og jeg i pappas bryllup fra fredagen til mandagen. Det er det lengste vi har vært borte fra de på en gang. Det gikk supert og både store og små storkoste seg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen har vært borte med vesla her flere ganger, og jeg har reis bort noen ganger. I august var de borte i fem dager. Jeg savnet dem, men hun hadde det helt topp, så de gikk veldig fint. Jeg har vært borte med venninner et par helger og jeg synes egentlig ikke det er noe verre enn å dra fra henne hver morgen:) Det er liksom akkurat det å gå som er vanskelig (for meg, ikke for henne...), men så koser jeg meg! Jeg synes det er deilig å ha litt "fri" med venninner iblant:)
 
Back
Topp