~Piamia~
Glad i forumet
Huff, jeg skal vekk fra onsdagsmorran til å kommer hjem 1 tiden på lørdag.. skal på teambuildingstur med jobben... er i permisjon enda, men begynner å jobbe til uka igjen.. gruer meg såååå.... å angrer på at jeg sa ja for lenge siden... men turen er bestilt og ganske koatbar så sjefa sa at det var ikke noe angrerett... da blei d dyrt for meg... typ 8000,- har lyst på tur med de, men problemet er at jeg har ikke lyst til å være vekk fra lillemor så lenge... trodde vi skulle reise på ettermiddagen onsdag også da jeg melte meg på å tenkte at d var litt bedre vertfall.. hun skal være hjemme med pappan å storebrødrene sine så hun lider jo ingen nød der men mammahjerte mitt skriker... hun har blitt litt mammadalt så pappan mener d er bra jeg drar litt, men hun ammes fortsatt morgen kveld å på natta... sist vi sjekka ville hun ikke ha flaske. Med mme... har pumpa litt nå så håper hun tar det... for 3 dager uten melk er jo ikke bra!!(mulig angregrunn til sjefa?!) Var vekk fra storebrødene en helg før de var året men blir jo bare mer engstelig til flere barn jeg får... haha huff... er redd hun skal savne meg å tro jeg har reist fra henne... hvordan gikk det for dere som evt har vært vekk??