Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg en mld jgJeg er sykemeldt pga bekkenet. Vært det i 4 uker nå, og blir det ut svangerskapet.
Hvor langt er du?Er sykemeldt fra butikkjobben, snart vært det en måned sliter med ryggen, men jobber forsatt i hjemmesykepleien på natt
Sender deg en mldVært sykemeldt siden Januar. Kommer til å være sykemeldt ut svangerskapet. Men det er pga. Hyperemesis og kraftige kynnere. :/
Er 30 +5 var veldig i tvil i forhold til sykemelding, men føler det var veldig riktig for meg. Nå blir ikke ryggen bare verre og verre,men stabilisert seg så jeg kan fungere i hverdagen. Tenk på deg selv og babyen. Ikke hva jobben må meneHvor langt er du?
Jeg fikk bekkenløsning i uke 10, ble sykemeldt veldig tidlig. Jeg måtte gå på krykker til slutt og fikk handicapbevis så spør om du lurer på noeTittelen sier sitt har dere vært sykemeldt, når og hvorfor? sliter med bekkenet sp må prate med lege på fredag.
Har sendt deg meldingEr 30 +5 var veldig i tvil i forhold til sykemelding, men føler det var veldig riktig for meg. Nå blir ikke ryggen bare verre og verre,men stabilisert seg så jeg kan fungere i hverdagen. Tenk på deg selv og babyen. Ikke hva jobben må mene
Handicapbevis for parkering? Var det lang behandlingstid for det? Jeg har sluttet å dra en del steder nå fordi jeg ikke kommer meg helt fra parkeringen med krykkene, hadde vært gull verdt om jeg kunne parkert på handicap-plasser.Jeg fikk bekkenløsning i uke 10, ble sykemeldt veldig tidlig. Jeg måtte gå på krykker til slutt og fikk handicapbevis så spør om du lurer på noe
Sender deg en mldJeg har vært sykemeldt for bekkenløsning i alle svangerskapene. Fra uke 26 med nr 1, fra uke 6 (!) med nr 2, og uke 15-16 denne gangen.
Det skjønner jegHar egentlig nesten ikke vært sykemeldt.. Kanskje 8 dager tilsammen, pga ryggsmerter. Men nå i august skal jeg sykemeld meg to uker før permisjonsstart 17. Aug pga ryggsmerter som kommer hver gang jeg jobber. Jobber i barnehage med de yngste barna.. Så blir mye aktivitet ila dagen