Har dere vært sykemeldt i ditt/dine svangerskap og evnt hvorfor?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Tittelen sier sitt :) har dere vært sykemeldt, når og hvorfor?:) sliter med bekkenet sp må prate med lege på fredag.

Jeg er sykemeldt pga bekkenet. Vært det i 4 uker nå, og blir det ut svangerskapet.

Vært sykemeldt siden Januar. Kommer til å være sykemeldt ut svangerskapet. Men det er pga. Hyperemesis og kraftige kynnere. :/

Jeg har vært sykemeldt for bekkenløsning i alle svangerskapene. Fra uke 26 med nr 1, fra uke 6 (!:sour:) med nr 2, og uke 15-16 denne gangen.

Jeg fikk bekkenløsning i uke 10, ble sykemeldt veldig tidlig. Jeg måtte gå på krykker til slutt og fikk handicapbevis ;) så spør om du lurer på noe:)
Handicapbevis for parkering? Var det lang behandlingstid for det? Jeg har sluttet å dra en del steder nå fordi jeg ikke kommer meg helt fra parkeringen med krykkene, hadde vært gull verdt om jeg kunne parkert på handicap-plasser.

Var sykemeldt i begynnelsen pga svangerskapskvalme og ei uke i juni pga hyppige kynnere, men har ikke hatt så mange ekstravakter, så har ikke trengt noe langtidssykemelding, ikke enda i hvertfall.

Har vært sykemeldt siden 15 januar og er sykemeldt til permisjon. Sykemeldt pga av div plager, men de første 5 månedene var det i hovedsak pga ekstrem kvalme og oppkast hver dag. Nå går det mer i plager i rygg, lår og mangel på energi.

Var sykmeldt i uke 9 på grunn av blødning, og har nå vært sykmeldt siden slutten av mai grunnet svingende stoffskifte og vonde kynnere. Blir sykmeldt ut svangerskapet da det ikke er mulig med tilrettelegging. Kjeder meg skvett ihjel, men babyen er viktigst!

Har egentlig nesten ikke vært sykemeldt.. Kanskje 8 dager tilsammen, pga ryggsmerter. Men nå i august skal jeg sykemeld meg to uker før permisjonsstart 17. Aug pga ryggsmerter som kommer hver gang jeg jobber. Jobber i barnehage med de yngste barna.. Så blir mye aktivitet ila dagen :)

Har egentlig nesten ikke vært sykemeldt.. Kanskje 8 dager tilsammen, pga ryggsmerter. Men nå i august skal jeg sykemeld meg to uker før permisjonsstart 17. Aug pga ryggsmerter som kommer hver gang jeg jobber. Jobber i barnehage med de yngste barna.. Så blir mye aktivitet ila dagen :)
Det skjønner jeg :)

Har ikke vært sykemeldt noe. Er 33+2 idag! Har nettopp gått ut 4 ukers ferie, så er det 3 dager jobbing i august før permisjonsstart:)

I første svangerskap var jeg 50% sykemeldt de tre siste ukene pga ryggplager, i andre var jeg 100% i 5 uker pga depresjon/utbrent. I dette jobber jeg fortsatt fullt, siste uken min nå før tre uker med ferie og to uker jobb etter ferien. Har vært veldig frisk og fin og flott tilrettelegging fra arbeidsgiver så har kun hatt 2 sykt barn dager hele svangerskapet(som jo var pga nettopp sykt barn, ikke for min del;))

Back
Topp