Har dere vært/skal dere på babysvømming, babysang eller lignende?

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Hvordan gikk det?
Synes barna der var spennende?
Anbefaler du det til andre?
 
Har gått på babysang siden lille var under 3 uker, men hae jo vært lang sommerferie. det begynner i dag, men han er litt varm og hoster litt, så får vurdere om vi skal dra.
 
Har vært 2 ganger på babysvømming, han elsker det, og det er lettere i garderoben enn jeg hadde fryktet [emoji12]

Vært en gang på babysang. Nå etter sommeren. Litt kleint, men hyggelig [emoji4]

Gått jevnlig på mor og barn trim. Han surrer rundt, mens jeg trener! Digg [emoji16]
 
Skal absolutt på babysvømming! Føler det er viktig at barna blir vant til vann siden vi er så mye i båt. Mannen min har svømt vær uke med eldste datteren, så ved akkurat fylte 4 hadde hun lært seg og svømme og elsker og være i vannet (han har vært svømmelærer for militæret, hjalp kanskje litt)
 
Vi er på babysvømming en gang i uka. Lillemann digger det! Synes det er litt pes i garderoben, men det går greit.
 
Ja, babysang mandagene, babysvømming tirsdagene og i dag har vi planer om å prøve åpen barnehage :)
Vi koser oss masse på alle aktiviteter:)
 
Jeg tok han med på babysang hver fredag før sommeren og mannen har vært der nå tre ganger etter sommeren. Lille elsker det!
 
Vært på babysvømming! Koser seg sånn at hun glemmer om hun er trøtt og sulten :p
 
Var med på babysang og babysvømming i vår, han storkosa seg :) Vi har nå begynt på en ny runde med babysang :)
 
Gått på babysvømming siden ho var nesten 3mnd, babysang går vi også på, begge deler er veldig koselig og ambefales. Vi går nå kurs to på babysvømming [emoji2]
 
Vurderte babysvømming men siden det var dyrt og feil tidspunkt vi fant så ble det litt styr med henting i barnehagen. Ellers føler vi at vi er mye mer trygg i vann etter babysvømming med eldste så vi har prøvd bade regelmessig. Babysang virker det som lille egentlig ikke har tid til, hun gjør iallfall ikke det hun skal, krabber heller av gårde. Kanskje går vi et per ganger til alikevell men tenker åpen barnehage passer bedre for henne. Planen er å gå i morgen.desverre et par uker siden sist.
 
Back
Topp