Har dere vært prøvere lenge?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Vi startet forsøket på søsken for 2,5 år siden og etter flere runder med inseminasjoner og 4 ivf innsett så ble vi endelig gravide med en liten eskimo [emoji173]️

Gravid på første forsøk, men endte i SA.. Fikk hjelp i 5 mnd fra Klinikk Hausken, med hormonbehandling i naturlig syklus, uten resultat..
skulle i mars i gang med ivf, men på siste sjanse satt spiren[emoji7]
Så totalt prøvde vi i 10 mnd..

2 år.. så har tatt tid! Startet på metformin etter 1 år som prøver ( mest sannsynlig ikke hatt eggløsning første året vi prøvde).. så igrunnen tok det oss mellom 7-12 mnd å få det til så fort tablettene startet å virke og kroppen startet med eggløsning :)!

Tar vist ca 3 mnd for tablettene p nå toppen , så fra mars til november skjedde det ikke noe, men desember ble vi gravide (endte i sa dessverre pga migrene forebyggende medisin jeg gikk på).

Ble gravid nå i mars igjen <3 lykke!

Vi har prøvd aktivt i 14mnd nå... mistet i juni17 uke 6, en fatti trøst var at det var bedre at den slapp taket tidlig en at det gikk galt litt senere... jeg har barn fra før, merkelig hvor «enkelt» det er å bli gravid når man ikke planlegger det... for å ikke bli når ønsket og alt ligger tilrette for at det skulle gå... siden jeg har pcos og min alder peiker i feil retning.. er vår største sjangse Ivf men prøver dobbeltkur letrozol nå frem til forsøk. X fingrene for at vi greier dette på egen hånd.. men realisten i meg sier... ikke håp for mye Gratulerer til alle dere som har lykkest og
Ønsker alle andre lykke til på ferden mot målet, måtte drømmen bli oppfylt og ikke glem å kos dere på veien dit..

Vi ble «uplanlagt» gravide i mai/juni i fjor. Mistet i sa uke 9+4 etter to uker med blødning og hjerteslag på ul.
Så tok det vel ca 4 mnd før jeg var gravid igjen.. testet positivt i starten av januar i år. Nok en sa uke 9+4. Aborten skjedde altså i februar. I mars fikk jeg mensen etter sa, og i april ble testen positiv igjen.

*håper alle gode ting er tre*

Prøvere siden 2012, henvist til spesialist i sandnes i 2016, gikk 1 år på letrozol da de misstenkte manglende eggløsning. Henvist til Fertilitetsklinikken i Haugesund i 2017, hormonbehandling, egguthenting og isettinger. Ble gravid nå i mars, 5 isett på 1 forsøket :Heartred Satte inn 2 embryo og det ene klorte seg fast :love017 Er i dag 9+6 og krysser alt som krysses kan for at spiren skal klare å holde seg på plass :happy: Kan si at spiren er utrolig sterkt ønsket! :)

Back
Topp