Har dere vært prøvere lenge?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Har dere prøvd lenge før graviditetstesten endelig viste positiv? Eller gikk det kanskje på første forsøk? Noen av dere hadde kanskje ikke begynt å prøve en gang? :)

Lenge og lenge, startet i sept 2016, en MA i fjor, men denne gangen skal det gå bra til mål! :)

Av og på i ca et halvt år :)

Nesten fire år. SA juni 2016. Første klaff no etter den.

2.5 da vi ble gravide nå. Har hatt en senabort i uke 19 i januar 2017 og en SA juli 2017.

Planla siden August 2017 og startet på Folat, siden det var anbefalt 3måneder før man ble gravid. Prøvd siden Oktober 2017 etter regnestykket. Fikk positiv test i Mars 2018[emoji5]
Litt lei av å ta Folat, men er iallefall godt innenfor referanseverdier[emoji28]

9+5

Planla siden August 2017 og startet på Folat, siden det var anbefalt 3måneder før man ble gravid. Prøvd siden Oktober 2017 etter regnestykket. Fikk positiv test i Mars 2018[emoji5]
Litt lei av å ta Folat, men er iallefall godt innenfor referanseverdier[emoji28]

9+5
Jeg har tatt folat i 2.5år, begynner også å bli "litt" lei [emoji23][emoji23]
Tar omega3, folat, d-vitamin og tranebær ekstrakt, blir en liten vitamin håndfull hver morgen [emoji13]

Tar omega3, folat, d-vitamin og tranebær ekstrakt, blir en liten vitamin håndfull hver morgen [emoji13]

Det var lenge! Du er skikkelig flink til å tenke på viktige kosttilskudd[emoji122]

Det var lenge! Du er skikkelig flink til å tenke på viktige kosttilskudd[emoji122]
Jeg trenger alt og den lille trenger folat [emoji28]
Selv på vanlig D-Vitamin tilskudd har jeg lavt nivå, så her er det maxdose.
Hender jeg har glemt det, men vært flink siden vi fikk positiv test [emoji4]

Jeg trenger alt og den lille trenger folat [emoji28]
Selv på vanlig D-Vitamin tilskudd har jeg lavt nivå, så her er det maxdose.
Hender jeg har glemt det, men vært flink siden vi fikk positiv test [emoji4]

Gratulerer så mye[emoji5]

Husk jod :)

fant ut i jula at vi ikke hadde noe i mot og få en liten en i lamme oss :) Så var ikke så lenge nei, får bare håpe at alt går bra :)

Nei... vi droppa prevansjonen i februar og i mars satt den... hadde ikke sett for meg at det skulle gå så fort, håper bare det går bra

Begynte med søskenforsøk for snart ett år siden, på 4.innsett satt den :-)

Ca 4-5 mnd etter jeg sluttet på p-plaster :)

8 år...men på ivf, innsett nr 2, 3 forsøk :)

Back
Topp