M
Moderator Steffen
Guest
Har dere prøvd lenge før graviditetstesten endelig viste positiv? Eller gikk det kanskje på første forsøk? Noen av dere hadde kanskje ikke begynt å prøve en gang? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har tatt folat i 2.5år, begynner også å bli "litt" lei [emoji23][emoji23]Planla siden August 2017 og startet på Folat, siden det var anbefalt 3måneder før man ble gravid. Prøvd siden Oktober 2017 etter regnestykket. Fikk positiv test i Mars 2018[emoji5]
Litt lei av å ta Folat, men er iallefall godt innenfor referanseverdier[emoji28]
9+5
Jeg har tatt folat i 2.5år, begynner også å bli "litt" lei [emoji23][emoji23]
Tar omega3, folat, d-vitamin og tranebær ekstrakt, blir en liten vitamin håndfull hver morgen [emoji13]
Jeg trenger alt og den lille trenger folat [emoji28]Det var lenge! Du er skikkelig flink til å tenke på viktige kosttilskudd[emoji122]
Jeg trenger alt og den lille trenger folat [emoji28]
Selv på vanlig D-Vitamin tilskudd har jeg lavt nivå, så her er det maxdose.
Hender jeg har glemt det, men vært flink siden vi fikk positiv test [emoji4]
Husk jodJeg har tatt folat i 2.5år, begynner også å bli "litt" lei [emoji23][emoji23]
Tar omega3, folat, d-vitamin og tranebær ekstrakt, blir en liten vitamin håndfull hver morgen [emoji13]