Har dere vært prøvere lenge?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Overraskelse for oss.
Det blir litt kort imellom forrige...
Kun 18 måneder.
Hmm dårlig til å regne. Korrigerer til kun 17mnd imellom.

Last edited:
Prøvde i 5 år før vi fikk hjelp. Håper spiren klamrer seg fast :smiley-angelic001

Prøvde i 6 måneder ble gravid men endte med en ma i uke 10... gravid igjen nå 4 måneder etter ma [emoji4]

Ikke brukt prevensjon siden storebror kom for 3 år siden. Skulle begynne på pergotime denne mnd, men det slapp jeg jo. Var visst nok med resepten. [emoji6]

Vi har ikkje akkuratt prøvd men vert klar over at siden vi ikkje brukte prevensjon den kvelden at det var en mulighet [emoji23] og jeg har en tedens til at spiren sitter på første forsøk [emoji23] og det gjorde den jo[emoji16] ganske glade begge to og datter kommer til å bli veldig glad når hun får vite det hun har mast om å få bli storesøster [emoji16]

Her kom en stor overraskelse da vi i grunnen trodde vi var ferdige etter forrige gang [emoji28][emoji171]

Vi begynte å prøve etter jeg ble uventet gravid i februar, det endte i en SA og vi bestemte oss for å kaste p-piller. Hadde nok en SA i slutten av mars, men ble gravid med en gang igjen :) Håper lille spire sitter denne gang :)

Har vært prøvere siden uttak av spiral september 14. Hatt flere kjemiske, 1 ma uke 12, 1 ma/bo uke 7 og en exu.

Back
Topp