har dere vært på fest o.l?

LadyOnHeels

Elsker forumet
ja, har dere kommet dere ut av huset og vekk fra babyen et par timer for å nyte noen gode glass?

gikk det fint? tok h*n flaske? var det deilig? 

 
Har egentlig ikke tenkt på det ennå, har ikke hatt behov.. Har for øvrig ikke prøvd med flaske ennå, har ikke vært behov for det, så det spørs jo om det blir suksess når/hvis vi skal prøve..
 
Det har vi, og vi skal det igjen i morgen :) Svigers hadde henne sist- gikk strålende:) I morgen skal mamma ha henne, kommer sikkert til å gå helt fint:)
 
jeg har kun vært vekke fra hun i ca.2 timer maks! :( jeg trenger sårt alene tid :(( 

vi  øver og øver på flasken, noen ganger går det andre ganger går det ikke i det hele tatt så føler meg ikke trygg på å dra noen steder, spesielt ikke å drikke alkohol. om kvelden er hun også vanskelig så jeg vil ikke kunne slappe av før hun er flinkere å legge seg heller:( 

er invitert på fest i morgen, mulig jeg dukker innom der en liten tur siden det bare er noen minutter å gå unna, men det hadde jo smakt med noe øl da... skal, skal ikke? hmmm

og 1 september har meg og sambo planlagt barnevakt siden vi er invitert til et vennepar av oss så håper så inderlig at hun da tar flaske og at hun legger seg fint om kvelden, eller så må jeg nok holde meg edru og kjøre    (hørtes sikkert ut som en alkoholiker, men jeg liker en liten flaske corona med lime, og etter ett år og nesten 9mndr med oppkast så syns jeg at jeg fortjener det!). 
 


Heleneholt skrev:
Det har vi, og vi skal det igjen i morgen :) Svigers hadde henne sist- gikk strålende:) I morgen skal mamma ha henne, kommer sikkert til å gå helt fint:)


lucky you!!    jeg også viiiiill!!
 
jeg skal idag men regner med å m¨åtte dra hjem rimelig kjapt siden han ikke tar flaske, vi øver hver dag.
 


muffinsdronningen skrev:
jeg skal idag men regner med å m¨åtte dra hjem rimelig kjapt siden han ikke tar flaske, vi øver hver dag.


me 2:( øver og øver, skal prøve flaske igjen nå snart.... å er invitert på fest i kveld, men tror det blir pepsi max på meg. 
 


LadyOnHeels skrev:


Heleneholt skrev:
Det har vi, og vi skal det igjen i morgen :) Svigers hadde henne sist- gikk strålende:) I morgen skal mamma ha henne, kommer sikkert til å gå helt fint:)


lucky you!!    jeg også viiiiill!!



Ja, det er vel en av fordelene med at ammingen gikk rett vest.. 
Noen "fordeler" må jeg også ha ettersom plan 1 ikke funket :P

Du får nok snart en liten pause tipper jeg :)
 
Jeg var en tur på byen med venninner forrige helg. Svigers passet og alt gikk kjempefint. Kjæresten min kjørte og hentet meg (6 mil til byen), han fisket i elva i mellomtiden. Hadde egentlig ikke lyst til å dra, men typen pushet litt for vi har ikke mange muligheter for barnevakt da familien bor i sør, og vi i troms. Vi gir bare mme da. 
 
Nei har ikke hatt behov for det. Vi var i bursdagsfest men da hadde vi henne med. Jeg har kun vært borten fra henne i forbindelse med trening. Flaske har vi ikke prøvd så mye, og de gangene vi har prøvd var ingen suksess. Vi har ikke prøvd så hardt heller. Alt til sin tid - nå koser vi oss med ammingen. Hun blir fort nok stor. Jeg er nok litt vemodig når det kommer til det meste denne gangen, vi skal ikke ha flere :-)
 
er siste babyen her også så prøver å nyte det, men etter 3mndr med kolikk og amming hver 2 time (minst!) så ser jeg veeeldig fram til alene tid :)    

 
Jeg var i bryllup når han bare var 6uker, da passet en venninne han hjemme hos oss. Det gikk bare fint, og det var kjempe godt å få tatt seg litt øl og diverse :) I den tiden så delammet jeg jo, så han var jo vant til flaske på kvelden. 
Ellers har vi nytt en del øl og diverse på terrassen om kveldene. Tassen her har fått så fine leggerutiner, han sover fra 8 om kvelden til 6 om morgenen, får en flaske og sover videre til 9 tiden. Dermed har det blitt en god del voksenkos med litt godt i glasset, det syns jeg er herlig :) 
Nå skal vi ha barnevakt på han om to uker. Da skal han ned til svigerforeldrene mine og være hele natten. Det tror jeg blir spennende :-P Men nå har han jo så fine leggerutiner, så jeg håper han har det der nede også. Han får kun flaske nå, så akkurat det er jo ikke et problem for oss. Gleder meg veldig til en kveld på byen, føler jeg har fortjent det etterhvert :) 
 
Har ikke vært på fest, føler ikke behovet for det.. Mannen har vært ute 2 ganger, og maser om at jeg også må ha meg en tur. men hvorfor skal jeg det når jeg ikke har noe behov? Vi prøvde i mange år før jeg ble gravid, mulig det har noe med det å gjøre...
 
Jeg har vært ute to ganger alerede. Første gang var utdrikkningslag, andre var bryllupet. Det gikk veldig bra, såklart var det et stort savn der og jeg måtte sende masse mld til barnefar og mor. Hjalp veldig på at de sendte meg litt mms, så fikk jeg se hvordan han hadde det.
Det var jo også litt godt og ha litt bare-meg tid :)
Flasken likte han veldig godt, men det testet vi ut litt i forveien så vi ikke fikk noen overraskelse og jeg måtte dratt hjem :)
 
Har ikke vært på fest eller på byen, men det ble noen små glass vin en kveld her i sommer. Men siden han har vært flaskeunge siden han varca 7 uker, så har jeg hatt noen turer alene. Var på shopping helt alene forrige helg. Borte i ca 5 timer. Det var deilig å være litt alene. Har heller ikke noe behov for å feste. For å være helt ærlig, så gruer jeg meg til å kjenne på "dagen derpå" følelsene... hehehehe... Men men....det blir det blir :)
 
Vi har ikke vært fest ennå,men gutten vår sov over hos bestemor første gang han var 8 uker, og idag skal han sove hoa henne igjen da vi skal ut og spise og kose oss:) han har vært flaske barn aiden han var 7 uler.
 
Back
Topp