Har dere trua? (pupper)

hehe, jeg brukte noen sånne for 3 år siden tror jeg. og jeg så seriøst forskjell på puppene mine! Ikke at de ble så veldig mye større, men de ble mye fastere og fyldigere på en måte[;)]

Det var ikke disse da[8D]

ORIGINAL: *Baby Peach*

skjønte ikke helt hva det der var for noe[8|]

Kopiert fra siden:
Viamax Breast control kapslar är ett kosttillskott för kvinnor som innehåller en kontrollerad och välbalanserad förening av naturliga örter för ökat välbehag och fylligare bröst.

Örterna i kapslar och kräm innehåller naturliga fytoöstrogener som stimulerar de receptorer som styr bröstens tillväxt och utveckling. Resultatet blir att brösten upplevs som fastare och fylligare.

ORIGINAL: *Skjønningene*

nææ..

stapper heller no silikon i tatti jeg [:D]

Ja, hadde jeg hatt 30 000,-, mulighet til ukesvis med fri fra jobb og masse hjelp med barna hadde jeg kanskje vurdert det jeg også[;)]

har egentlig ikke trua. har trua på noe de bruker i afrika. Der  kvinner må ha stoppa fordi de har fått for stor rumpe og for store pupper. Men så er jo det ett helsefarlig medikament[8D] Og ikke legalt

ORIGINAL: tutekoppen

har egentlig ikke trua. har trua på noe de bruker i afrika. Der  kvinner må ha stoppa fordi de har fått for stor rumpe og for store pupper. Men så er jo det ett helsefarlig medikament[8D] Og ikke legalt

hehe, synd det ikke er lovlig da[8D]

Back
Topp