Har dere trappetrinnstepper?

vi har det (var her når vi kjøpte huset), men det er absolutt harry og noe vi vil fjerne! har bare ikke prioritert det enda, var så mye annet fra 1980-tallet vi måtte ha vekk først.

Vi hadde det når vi flyttet inn i huset vårt! Men de var borte etter 3 dager! For noe dritt! Går jo ikke ann å vaske heller, så de var kjempe skittne!
Og limen de var festet med....mareritt å få bort nå i ettertid!
Bodd her i 1.5 år og først nå er den begynt å forsvinne! Har brukt ALT av middler for å få det bort!
Men vi har limt på en stripe med svart antiskli tape fra biltema! Genial :)

Vi har nettopp lagt tepper i trappene våre. Det bli kjempefint!
Men det skal vekk igjen når ungene blir større da.

Vi har... syns ikke det er harry jeg... kanskje ikke super-in men...

Vi har helt hvit trapp, så skiten synes med en gang. Vi har svarte trappetepper og jeg syns det er mye lettere å skjule skiten for det trekkes til teppet, syns ikke det er vanskelig å vaske rundt teppene heller... Vi skåner trappa for unødvendig mye hakk da jeg har 3 barn som støtt og stadig skal dra ting opp og ned trappa....

Her vi bor nå er det faktisk vegg til vegg-teppe i trappa, det lå i gangen både oppe poc nede før. Huseier rev det av like før vi flyttet inn, men lot det ligge i trappa fordi trappa er høy, bratt, og malte tre-trappetrinn er sykt glatt. Det er ikke veldig pent, men trappa føles god å gå i. Det er heldigvis en bit teppe på hvert trinn, ikke sammenhengende. Jeg tror jeg ville vurdert sånn trappeteppe senere og. Søskenbarnet til sambo har nettopp bygd hus, og han har sånne halvsirkelformede tepper i trappa, i naturhvitt. Jeg har flere ganger falt eller nesten falt i trapp, en gang med frøkna på armen. Fikk heldigvis tak i girlenderet i farta, holdt på å rive av meg armen, men frøkna hadde slått seg veldig og antakelig fått meg over seg også, så jeg sier ja til det som minsker sjansen for å skli i trappa.

Last edited:

IsThaBeth skrev:

Fru H skrev:
Nei vi har ikke. 
Har teipet på en stripe med antiskli på hvert trinn =) 

Hvor får en kjøpt det?

Jeg har kjøpt på jernia. En hel rull.

Back
Topp