Har dere testet?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Det finnes jo så mange tester ang hvilke kjønn man får. Noen som har testet noen enda?
Jeg prøvde ringtesten sist, og den viste rett begge gangene ;)

TuMmY LoVe

Hvordan tester man med ringtesten? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har sjekka den kinesiske fødselskalendern, men fant to forskjellige... Den ene viste Jente, den andre viste Gutt :P

Hvilke andre tester finnes det? Bortsett fra ringene?

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Det er en man kan gjøre med bakepulver (eller var det kanskje natron??) og urin. Du tar bakepulver i en kopp og heller urin over, bruser det er det gutt og skjer det ingenting er det jente.. Vet ikke hvor mye man kan stole på det da, 2 av mine venninner fikk rett, men det er jo 50/50, såååe... bare for moroskyld.. ;)

Det er en man kan gjøre med bakepulver (eller var det kanskje natron??) og urin. Du tar bakepulver i en kopp og heller urin over, bruser det er det gutt og skjer det ingenting er det jente.. Vet ikke hvor mye man kan stole på det da, 2 av mine venninner fikk rett, men det er jo 50/50, såååe... bare for moroskyld.. ;)
Sniker fra mars.
2 teskjeer natron i en kopp. Tiss oppi koppen.
Denne skal tas etter 9 uker sies det.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Sniker fra mars.
2 teskjeer natron i en kopp. Tiss oppi koppen.
Denne skal tas etter 9 uker sies det.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
Sånn var det ja :)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Ei på jobben tok ringtesten på meg da jeg ventet førstemann. Den viste gutt og det var det jeg fikk ;)

Hvordan tester man med ringtesten? :)

Fest en ring i en tråd/hårstrå og la den henge over magen. Hold hånda helt i ro. ;) Går ringen i en sirkel er det jente, og om den går som en pendel er det gutt. ;)

Fest en ring i en tråd/hårstrå og la den henge over magen. Hold hånda helt i ro. ;) Går ringen i en sirkel er det jente, og om den går som en pendel er det gutt. ;)

Når skal man gjøre dette da? Noen spesiell tid i svangerskapet?

Jeg har tatt ringtesten (mange ganger), og den viser først tydelig jente, før den stopper og viser gutt. Helt sykt, men det skjer hver gang! To venninner var vitne til at jeg holdt hånda helt rolig ;)

Back
Topp