Ooh ja!Aner ikke. Men skremmende hvor enkelt det er...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh ja!Aner ikke. Men skremmende hvor enkelt det er...
Ikke sant!Joda. Skal du ta over verden i dag, trenger du ikke være sterk eller ha mye våpen..
Bare ha gode hackekunnskaper. ..
Blir vel en ganske hektisk dag i morra på deg daJo takk dette ble godt merket idag
Vis vedlegget 170193
Var på jobb idag og ikke lenge etter at jeg startet Kl 13.00 så er datasystemet nede, tok en liten stund til vi fant ut at det var i hele sverige, akutte tilfeller ble henvist til akutten og ellers hadde vi kun reseptfritt idag, var slik til vi stengte kl 18.00.
Legene har jo heller ikke fått skrevet ut resept så dette merker vi vel imorgen også, men håper ehälsomyndighetene har fått ordnet opp i sitt data system da![]()
Skal "bare" ha praksis imorgen så er ikke mange timene jeg er der.Blir vel en ganske hektisk dag i morra på deg da![]()
Får satse på detSkal "bare" ha praksis imorgen så er ikke mange timene jeg er der.
De har fortsatt ikke løst problemet, er det fortsatt problemer imorgen kan det fort bli kaos ut uka.
Men det får vi ta når den tid kommer, kan jo hende det går rolig for seg![]()
Helt sant !Alt er kobla på nette og mer og mer vil bli helt avhengig av det. Ganske tøft den dagen Internett forsvinner. Skal ikke mye til å raskere mye av samfunnet da![]()