Har dere tenkt på navn?

Nei! Er så vanskelig å finne et kosovoalbansk navn dersom jeg skulle få gutt fordi alle de fine navnene er tatt av guttene i familien (jeg har stooor familie og det er ikke lov å gjengi navnet til en av de...) :bored: Men hsr mange jentenavn å velge mellom:happy:

Jentenavn har vi klare fra forrige gang. Gutt må nok samboeren slite litt med, tok 4 måneder å få han til å like navnet vi valgte:hilarious:

Jentenavn har vi klart, men det guttenavnet vi begge likte best er brukt opp av førstemann. :)

Jentenavnet er allerede klart, men sliter litt med guttenavn da vi har to gutter fra før :)

Har to jentenavn vi liker, men skal bli tante og onkel i sommer og de vurderer det ene vi vil ha så kommer litt an på. Guttenavn er litt usikkert men har noen favoritter.

Jeg derimot har flere! Jeg liker spesielle navn, eller navn med betydning :Heartred

Gutt:
Emrik, Ty, Trym, Ask, Levian:Heartblue

Jente:
Nathalie, Tilde, Elea/Eleah, Ayla, Tronja:Heartpink

Ikke tenkt så mye på det enda, men har en favorittliste!:love017

:dummy:: Matheo, Oliver, Jonathan, Filip, Theodor, Lucas, William og Ludvik.
:dummy1:: Amelia, Alva, Lykke, Mille og Fillippa.

Vi har funnet noen jentenavn vi liker, men guttenavn er innmari vanskelig!

Vi har allerede et jentenavn og et guttenavn vi liker, så det blir spennende og se etter OUL:dummy::dummy1: fra før av har vi : Henning, Alexander, Emilie(som er mine tre) og samboeren sin som er Oliver Alexander og Matheo Lorenzo

Er ikke kommet så langt. Ting gikk så fort at jeg tør nesten ikke tro det, derfor venter vi litt med å glede oss for mye.

I fjor når jeg var gravid hadde vi jentenavn klart, men det ble gutt, så pappan bestemte navnet. Så hvis det blir jente denne gangen så blir det kanskje det :) syntes Nora er så fint :)

Sist hadde vi ikke navnet klart før etter fødselen. Eller vi hadde to navn som vi tenkte på, men det ene passet overhodet ikke til henne.
Så regner med at vi ikke begynner å tenke navn før etter OUL.

Verdens fineste guttenavn er uten tvil Iver. Vi hadde valgt det hadde det ikke vært for at ene venninna mi har en gutt som heter det, men vi valgte en litt annen variant av det navnet.

På den i magen har jeg virkelig ikke peiling! :rolleyes:

Back
Topp