Har dere tenkt på navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Ingen navn :o her må vi ha internasjonalt eller er navn som funker i begge land :p

Har luftet et jentenavn for mannen. Guttenavn er litt mer uklart, om det blir gutt får vi se hva guttene til søster og bror, som kommer i februar og mars, får til navn.

Her er det Ferdinand som foreløpig topper guttelisten, og Mille topper jentelisten [emoji4]

Vi har ennå ikke snakket noe om det, men jeg har begynt med en liten liste over navn jeg liker. Tror vi venter til oul før vi begynner å snakke om det.

Mannen vil ha Håkon.. Jeg prøver å bli glad i det. Han stoppet opp på Irmelin når vi så på jentenavn, noe som overrasket meg litt, trodde han likte mer i nærheten av Håkonstilen.. :rolleyes:

Selv liker jeg Iben eller Iver, men det gjør ikke samboeren min.. :yuck:

Vi har ikke prata så mye om det, men Tiril, vet jeg gubben ønsker om det er Jente. Og jeg har gått å tenkt litt på Julian hvis det er gutt.
Vanskelig med navn:happy:

Her går tassen vår fått navn, han skal hete Alf Lauritz ^.^

Ikke tenkt så mye på det... har ett guttenavn fra sist som ren oppkalling... men føler ikke set passer så godt sammen med storesøster sitt navn.... tror jeg kommer til å tenke mye på navnene må passe sammen☺️ Sist var det særlig etter OUL når vi fikk vite kjønnet at jeg klarte tenke mer på navn...

Vet at det er gutt, men vil vente med å tenke mer på det til etter vi får svar på prøvene. Har noen navn som vi har snakket om tidligere (før jeg ble gravid, men vet ikke om de blir aktuelle hvis det blir realistisk:joyful:).

Gutt er klart og vært lenge
Jente har gubben et. Men det liker jeg ikke i det hele tatt

Vi var mye frem og tilbake, men jeg var soleklar på at det skulle landes før vi får vite hva det er :D

Så hvis det blir gutt blir det Emil, og hvis det blir jente blir det Tomine :Heartred

Back
Topp