Har dere tenkt på navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har dere det klart? Har dere begynt å diskutere? Eller venter dere til det er gått 12 uker eller dere har sett på UL?

Har veldig lyst på et navn som begynner med K, så hvis noen har gode forslag så tar vi gjerne imot!

Vi bestemte oss for et guttenavn sist graviditet og holder på det enda, men blir det jente så blir der svær vanskelig å finne et for vi liker de fleste.

Ingen av barna skal starte på samme bokstav. Nå har vi gutt på T og jente med to navn L og E :)

Blir det jente skal hun hete Erika, blir det gutt må jeg tenke litt til :p

Har hatt jentenavn klart lenge. :) Guttenavn tror jeg også at jeg har klart å bestemme meg for.

Vi har guttenavn klart, men jentenavn diskuteres fortsatt. Mannen vet hva han vil, men jeg er ikke helt overbevist. Heldigvis har vi god tid!;)

Har en del «restenavn» etter forrige svangerskap:p er guttenavnet vi sliter mest med å bli enige om.

Ingen navn klare.. Må finne et navn som passer til Eline, foreløpig har vi ikke snakket veldig mye om det. Men jeg kunne tenkt meg et navn som starter på T, da mannen har E, datteren vår E, og jeg T. Men vi får se! Stresser ikke ❤️

Sånn var det her sist, vi var sjeleglade når det ble jente for å slippe å tenke mer på guttenavn, ble ikke litt enige om noen :p Men om det dukker opp gutt så finner man sikkert noe :-*
Ja håper da virkelig det :p sist fikk vi gutt og sleit skikkelig med navn! Endte til slutt opp med Leon som eneste mulighet :p

Back
Topp