Har dere tenkt på navn enda?

Gleder meg til vi får skjult sånn at jeg kan spørre dere om forslag på guttenavn Vil kalle opp etter barnets oldeforeldre, men ingen fine guttenavn
 
Vi har ikke tenkt så mye på det og er helt blanke. Har et navn igjen som ikke ble brukt sist som jeg liker, men synes ikke det passer med det vi allerede har brukt.
Trenger ikke alltid å matche om man liker det. Jeg vurderte å droppe navnet til frøkna fordi der var blitt for populært.. hadde sikkert angret
 
Vi har to gutter så vanskelig å finne et guttenavn til Hvis det blir jente er navnet ganske sikkert i boks :)
 
Synes navn er såååå vanskelig. Veeeldig få navn jeg ønsker. Hehe super vanskelig. Med forrige hadde vi kun 1 navn son jeg likte. Så vi får se hva det blir.
 
Jeg har kaldt opp mine to fra før, fikk stort sett viljen min på begge navna. Men nå sier mannen i huset at siden jeg har fått bestemme de to foregående navnet, så var d hans tur nå. Også fordi d er hans første å mest sannsynelig eneste.
Jeg vil uansett kalle opp min verdens beste snilleste morfar som heter Nils. Til jente navn er jeg litt mer usikker. Men tenker at d kommer til å ha en A ending. Vi får se :)
 
Har hatt guttenavnet klart siden sånn ca den dagen vi møtte hverandre :hilarious: (vi har begge en bestefar med samme nydelige navn:Heartred)! Jentenavn er verre, synes vi :bored:
 
Har ingen tanker rundt navn enda. Regner med det blir et håpløst prosjekt å finne navn til fjerdemann
 
Vi har klart jente navn, men ikke til gutt. Så det blir sånn sett mye enklere vist det blir en jente;) Vi fikk en gutt sist og slet kjempe mye med navn og dersom det blir en gutt til blir det nok veldig vanskelig!
 
Føler alle fine guttenavn er brukt opp :sorry: endten av familie, eller av venner. Veldig glad at jeg fikk «enerett» på navnet til guttungen :) jentenavn har jeg mange på lager, men orker ikke fokusere på verken det ene eller det andre før jeg vet hva det er
 
Far mener at om det blir gutt skal han ha samme navn som han selv, etterfulgt av jr. Jeg er litt uenig i det :p utenom det er det ingen navneforslag:)

Haha, det vil min man også. Men da høres det ut som om han snakker om penisen sin, syntes jeg.:happy3
 
Vi har hatt god tid til å planlegge navn de siste 2årene som prøvere. Tror vi har 12 jentenavn og 10 guttenavn klare :hilarious:
 
Hvilke navn vurderer dere? Er det en spesiell type navn dere liker? Eldre navn, 10 på topp navn, internasjonale? Her kan du finne masse inspirasjon når dere skal velge navn

Jeg ville absolutt gått for et mer vanlige internasjonal navn til min baby. Venter selv baby i februar og faren er ikke norsk.
Men denne artikkelen var veldig interessant om det å velge tradisjonelle og vanlige navn: https://baby-turtle.com/blogs/baby-development/choose-a-royal-baby-name

Anbefaler å lese. Er en liste med navn også, kanskje det er noe inspirasjon å hente :) Fikk hvertfall en del tanker om det å velge vanlige navn, absolutt ikke et dumt valg altså :)
 
Back
Topp