V Vand Forumet er livet 13 Nov 2010 #1 Sparebank1: SparebankEN Sport1: SportEN Apotek1: ApotekEN Hvorfor heter det ikke ApotekETT? [8|][8|][8|]
Sparebank1: SparebankEN Sport1: SportEN Apotek1: ApotekEN Hvorfor heter det ikke ApotekETT? [8|][8|][8|]
V Vand Forumet er livet 13 Nov 2010 #2 og : vand vand1 - vandEN ELLER vand1 - vandETT - vanNETT ?????? Herregud. Nå går jeg og legger meg!
..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018 14 Nov 2010 #3 haha. Du altså... Det første som poppa opp i mitt hode, var at herregud så mye bedre det høres ut med nynorsk. EIN! SparebankEIN[8D]
haha. Du altså... Det første som poppa opp i mitt hode, var at herregud så mye bedre det høres ut med nynorsk. EIN! SparebankEIN[8D]
Tjukkaaa Forumet er livet 14 Nov 2010 #4 ORIGINAL: ..christine.. haha. Du altså... Det første som poppa opp i mitt hode, var at herregud så mye bedre det høres ut med nynorsk. EIN! SparebankEIN[8D] Må faktisk si meg enigher[:D]
ORIGINAL: ..christine.. haha. Du altså... Det første som poppa opp i mitt hode, var at herregud så mye bedre det høres ut med nynorsk. EIN! SparebankEIN[8D] Må faktisk si meg enigher[:D]
V Vand Forumet er livet 14 Nov 2010 #5 ORIGINAL: Tjukkaaa ORIGINAL: ..christine.. haha. Du altså... Det første som poppa opp i mitt hode, var at herregud så mye bedre det høres ut med nynorsk. EIN! SparebankEIN[8D] Må faktisk si meg enigher[:D] *rister oppgitt på hodet* Men hvorfor heter det ikke APOTEKET?????
ORIGINAL: Tjukkaaa ORIGINAL: ..christine.. haha. Du altså... Det første som poppa opp i mitt hode, var at herregud så mye bedre det høres ut med nynorsk. EIN! SparebankEIN[8D] Må faktisk si meg enigher[:D] *rister oppgitt på hodet* Men hvorfor heter det ikke APOTEKET?????