Har dere temabursdag?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Det har vi alltid hatt, innimellom går det litt over styr. .
I år har vi fotballtema på den ene bursdagen:)

Håper jeg kan holde noen skikkelige temabursdager fremover :D det er jo stas!

Ja, har hatt det hvert eneste år. Hadde fotballbursdag sist gang, men lekene var ikke fotballpreget av den grunn (kun én av dem, triksekonkurranse for dem som ville). Bare alt det andre som godisposer med innhold, servise og tilbehør ;).

Nei, vi pleier som regel å ha utebursdag på vinteren :) Hadde ikke i fjor, og da tror jeg kaos var temaet :P

Nei, ikke annet enn at bursdagsbarnet har fått velge farge og mønster på servise og pynt. Tenkte å dra det lengre i år, så får se hvordan jeg gjør det.

Jeg elsker å pynte og arrangere, det kommer helt klart til å bli tema her når han blir gammel nok.
Mamma hadde alltid noe spesielt på bursdagene våre. Pirat-bursdag, bakebursdag, svømmehall +++ Det var knall. :)

Har ikke hatt noen temabursdager bei, ikke enda i hvert fall. Vår er snart 6 år:)

Forrige bursdag var prinsessebursdag, nå sist var det (selvsagt) Elsabursdag. :p

Foreløpig har det kun bært på lekeland og bondegård. Blir kanskje no tema når vi har kjøpt oss hus og har det hjemme:)

Frøkna er glad i å kle seg ut så hu har hatt karneval 3 eller 4 ganger :P så har vi hatt frost filmbursdag og dyretema. Neste bursdag ønsket hun å ha ute så.da får vi se :)

Nei ikke alltid, men hvis det er noe spesielt han/hun er intressert i. Eller at det er en grunn til at det blir sånn, feks utebursdag pga plassmangel eller filmbursdag fordi jeg var høygravid.

Nei!

Her blir det sjokoladekake med strøssel (ikke no fancy Frostgreier), pølser med lomper og ballonger.

STOR stas for hun som snart blir 3-år og har planlagt bursdagen sin selv. :D

Nei, har ikke hatt det. Er ikke super kreativ, og vesla har (heldigvis) ikke spurt:)

Jeg elsker å pynte og arrangere, det kommer helt klart til å bli tema her når han blir gammel nok.
Mamma hadde alltid noe spesielt på bursdagene våre. Pirat-bursdag, bakebursdag, svømmehall +++ Det var knall. :)
Piratbursdag har vi også hatt.knallgøy

Jeg tenker mest helt vanlige bursdager, men det hadde nok vært veldig gøy med tema. :)
Kler ungene seg ut da?

Back
Topp