Har dere tatt av dere ringene?

Jeg brukte ringer frem til fødselen sist, kan ikke huske at jeg hovnet opp i fingrene, men ansiktet der imot :(
Men tar også av meg ringene hver kveld.
Jeg har jobbet på gullsmed, og det er nok av folk som har kommet inn for å få sagd av ringene sine ;)
 
Jeg brukte ringer frem til fødselen sist, kan ikke huske at jeg hovnet opp i fingrene, men ansiktet der imot :(
Men tar også av meg ringene hver kveld.
Jeg har jobbet på gullsmed, og det er nok av folk som har kommet inn for å få sagd av ringene sine ;)

Huff, kjipt om man må klippe dem av! Jeg har tatt av mine nå og begynner å bli vant med det :p
 
Skal henge gifteringen på smykket når vi har fortalt om graviditeten, begynner å bli stramt på fingeren. Sist måtte jeg ta den av i uke 7! Ganske avslørende.. Måtte det nå også rundt samme tiden, men gikk noen dager så kunne jeg ha den på igjen :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Ikke aktuelt for meg å ta den av allerede nå. Vil nok fort merke det om den blir litt for trang.
 
Sånn....da kan ringene mine få permisjon en god stund :thefinger





.....og jeg er litt sur for det faktisk!
 
Så digg å bruke uante mengder håndkrem uten at det kommer smuss i ringene og så digg å ikke ryke hull i strømpebuksene med enstensringen :p
 
Back
Topp