Har dere tatt av dere ringene?

Luus

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Legen anbefalte meg i dag å bare ta av ringene med en gang, for plutselig kan man risikere å ikke få dem av.

Føler meg naken uten ringene altså :-/ Men bedre det enn å måtte klippe dem i stykker :p
 
Nei har ikke det. Men tror jeg skal huske å ta de av før fødsel denne gangen. Ble hasteks forrige gang, og det var bare så vidt vi fikk den av. Hehe.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg tar dem av på kvelden hver dag , jeg vil sikkert legge merke til når de strammer litt for mye :) Vil ikke slutte å gå med dem allerede nå, føler meg veldig naken jeg også:p
 
Ja, kanskje det går å bare ha dem av om kvelden?

Lurt å ha dem rundt halsen, men er superredd for å miste dem da, særlig gifteringen - fordi det er en giftering og fordi den var dyrere enn hele bryllupet tilsammen :p (Vi brukte ikke mye penger på bryllupet altså)
 
Ja, kanskje det går å bare ha dem av om kvelden?

Lurt å ha dem rundt halsen, men er superredd for å miste dem da, særlig gifteringen - fordi det er en giftering og fordi den var dyrere enn hele bryllupet tilsammen :p (Vi brukte ikke mye penger på bryllupet altså)

Hihi nå ble jeg nysgjerrig. Hvor mye kosta ringen din? Du må ikke svare asså:)
 
Oi, dette visste ikke jeg noe om :p Er det vanlig at man ikke får dem av? :eek:
 
Jeg tok av mine i uke 37 sist, så jeg tror nok jeg satser på at det går bra en stund til... man merker det jo som oftest før det er for sent vil jeg tro.
 
Oi, dette visste ikke jeg noe om :p Er det vanlig at man ikke får dem av? :eek:

Ja, man kan fort bli opphovnet i fingrene :p

Sist var jeg veldig opphovnet de siste 10 ukene (ikke bare i fingrene altså)

Er litt føre var, blir lett opphovnet i fingrene fra før av (f.eks når jeg har spist noe salt eller når jeg trener)
 
Bruker aldri ringer og slikt jeg, men for et par mnd siden kjøpte jeg meg noen, slik at jeg skulle begynne, synes det er så fint.. Men får vel vente litt nå da ;) :p
 
Mine er ganske romslige. Jeg tror jeg tok de av helt på slutten sist.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
 
Æ bruke å ha dæm på heile tia æ :) Har vorre så heldig å itj hovna opp i nån av mine svangerskap :)
 
Dere som ikke hovner opp er heldige altså!

På slutten sist kunne jeg seriøst ikke ta på meg maskara - øyenvippene stakk rett og slett ikke ut fordi jeg var så hoven. Var ikke mye gravid-glow den gang nei :p
 
Jeg har tatt de av rundt uke 30 mine forrige svangerskap, og det har gått fint.
Jeg har aldri hatt noe særlig vann i kroppen, så det kan kanskje være viktigere å ta de av tidlig for de som er utsatt for mye vann.
 
Jeg har de på, har brukt ringene hele tiden ved de to forige sv.skapene også :) Tar de bare av meg når jeg er på jobb :)
 
Tar nok av om ikke lenge. Begynner å hovne litt opp.
 
Har merket at den sitter litt strammere, men den er litt stor fra før. Kjennes feil å gå uten forlovelsesringen min :( Må nok drøye det litt.
 
Jeg kjenner etter hver dag, men hittil har jeg gått ned i vekt og er bare oppblåst så tror jeg har god tid på meg. Det er første gang da, så aner ikke hvordan det blir. Jeg kjøper nok en lenke til å ha dem rundt halsen til slutt.

Du kan forresten kjøpe "sikkerhetslenke" på smykker, da har de to låser på rad sånn at hvis låsen går opp så blir halskjede noen centimeter lenger og henger i sikkerhetslåsen. Da vet du at du burde ta den av og sjekke hva som har skjedd med hovedlåsen. :) Jeg vet ikke hva det heter, men jeg har sett det før.

*Taster på app på mobilen*
 
Back
Topp