Har dere tatoveringer?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hvis ja, har dere lyst til å vise dem? :) Kan gjerne fortelle meningen bak også :)
 
Jeg har infinitytegnet med jentenes navn inni, tegnet med en fjær. På underarmen :Heartred
 
Har litt ja. Kan fortelle, men orker ikke bilder :p

Har en fullsleeve på venstre arm. Er hodeskalle, roser og slikt. Rosene har duse farger, mens resten er i svart og hvitt.

Har en snill sjokolade cupcake og en ond red velvet cupcake på vristene.

Har en tekst bak mellom skulderbladene, som betyr noe for meg da. Se forbi det ytre skinnende regnbueskitet. Kort fortalt, med noe roser der også.

Og en svær sommerfugl jeg tegna selv som 18 år i korsryggen. Sier meg enda fornøyd med den utrolig nok :p

Planen er mer. Ønsker meg nok en fullsleeve, underboobtattoo, hofta, ribbein, ryggen... Kan sikkert fortsette mer gitt. Henda :p
 
Har halvstore skrift tatoveringer på begge underarmene (dekker hele underarmene), navnet til mamma på håndleddet og hele leggen er dekt. Lyst på flere, men det koster jo en del.
 
Jeg har to små. (På str med en 20kr)
 
Ja, en selvtegnet rose bak på skulderen, tok den august 2008 etter noen tøffe mnd :Heartred
 
Nei. Har vurdert det før, men glad jeg ikke tok.
 
Ja har en på fotbladet, det er høstløv og grener som surrer seg oppover i sort hvit:)

Betydning og betydning, høsten har en stor betydning for meg siden alle store ting i livet mitt har en tendens til p utfoøde seg på høsten. Igjen og igjen skjer det:) feks fikk jeg et høstbarn nå:) var ikke spessielt planlagt p få barn på høsten men det skjedde jo da alilevell:)
 
Har et geometrisk bilde på ryggen og har tenkt meg en lammegribb som tatovering, men usikker på hvor ennå
 
Har to stk, skulle ønske jeg ikke hadde :wacky: Den første tok jeg i 10. klasse, den andre tok jeg første året på vgs :rolleyes: De har ingen betydning.
 
Ja, glemmer ofte jeg har den :p

Tatt 18 år gammel...

image.jpg
 
Har en som går langs hele siden av høyre legg, det er noen bambusrør og orkideer (jeg er utdanna blomsterdekoratør). Tok den i Thailand da jeg besøkte pappan min, han tok en liten bak øret samtidig.
Har også en merkelig gekko på venstre underarm, min første tattovering. Tok den i Thailand også. Den kommer jeg dog til å gjøre noe med etterhvert, var ikke akkurat proff han som lagde den.
Har også en sjøstjerne ved siden av gekkoen, den lagde jeg selv. Ble det motivet nettopp fordi jeg tattoverte den selv og ville ha et enkelt motiv :p
 
Har tre små og en half sleeve som mangler én session på å bli ferdig. Half sleeven er til minne om pappa og farfar.
 
Last edited:
Back
Topp