Har dere symptomer?

*Plomme*

Blir kjent med forumet
Siden det tok noen uker før jeg fant ut sist graviditet at jeg faktisk var gravid, føler jeg meg litt i ukjent terreng med å vite det så tidlig. Synes det er så rart at kroppen så tidlig kjenner på at den er gravid. Symptomene mine er:

- tisser oftere
- humørsvigninger
- vonde bryster
- stikkinger i lysk/bak symfysen
- trøtthet av en annen verden

Noen av dere som føler det på kroppen? :dance008
 
Jeg bare kjenner at der er "noe" i nederste del av magen.
 
Kvalm /uggen 3 dager før positiv test, veldig ømme bryster nå , og masse murringer/stikkinger, som egentlig har Vært der siden EL.

håper bekkenet et snillere med meg denne gangen. Måtte redusere fra 100% stilling til 60% allerede ca i uke 22 sist, og ned til 40% siste 2 ukene. Har egentlig ikke blitt helt bra enda, så bli spennende fremover.
 
Denne mnd her hadde jeg egentlig en dårlig følelse på at det ikke klaffet, men så feil kan jeg ta ;) Jeg klep meg selv i niplene hver dag i håp om å kjenne noe :p Ingen ømme nipler, men litt andre symptomer, og de begynte for noen dager siden.

* Småkvalm de siste dagene. Det kommer litt pø om pø i løpet av dagen.
* Halsbrann! Tror jeg? En brennende følelse i brystet og halsen, og litt følelsen av at jeg skal til å "gulpe", spesielt etter å ha spist mat. Kjempe irriterende!
* ømme pupper. Jeg våknet med det i dag. En blanding av "spreng" og stølhet.
* Menssmerter. Verker i magen til tider, og stikker en gang i blant. Blir litt nervøs av det, men tror det er normalt..
 
Har vært kjempekvalm de to siste dagene, og kjenner at i dag ikke blir noe unntak. Men det gjør meg absolutt ingenting kjenner jeg. ;)
 
Håper jeg slipper kvalmen en stund til, sist kom den i uke 7, og ila resten av sv.skapet ble det noen innleggelser for å se det sånn :( Men verdt det, absolutt :D
 
en del halsbrann spes etter mat. Fikk litt melk i den ene puppen 3-4 dager etter EL....(?!?!) ellers har jeg kjempeømme pupper, litt eller ganske irritabel og utålmodig...kanskje litt ekstra emosjonell.... og stikkinger i underlivet.. ja og menssmerter....omtrent som dere andre:)
 
- trøtt
- sinnsyk vond fislukt...hahaha.. det hadde jeg sist også
- murring i rygg og mage
- metallsmak i munnen de to siste dagene
- brystvortene forandret seg



Har enda ikke vært kvalm...bank i bordet!!! Spydde til uke 17 sist :sick006
 
Trøtt, vondt i brystene, kvalm og spyr :)
 
Trøtten har kommet med stormskritt :p er trøtt gjennom hele dagen, jeezes. Blir det verre utover i graviditeten så kommer jeg til å ha et problem. Lagt meg kl 21-22 hver kveld og sover lett 12 timer.. skal sies at jeg normalt er b-menneske og er oppe til seint på natt.
 
Jeg har og symptomer ja, det var derfor jeg måtte ta en test i helgen. Jeg hadde jo ikke tenkt at vi skulle prøve igjen nå. Men sånn går det når man ikke prøver :) Jeg fikk superømme pupper rett etter unnfangelsen, og siden har jeg vært kjempetrøtt og sliten, sulten og blir kvalm hvis jeg ikke har spist på lenge. Dvs jeg rekker ikke å bli kvalm, jeg kjenner bare plutselig at jeg får masse vann i munnen, og så må jeg løpe. Det har heldigvis bare skjedd et par ganger, men veldig dårlig timing... Jeg plages mye med svimmelhet og hjertebank, må stadig vekk sette meg rett ned. Jeg har visst sluttet å kose med samboer også, for han kommenterte det i helgen at jeg var så annerledes. Det er vel en av grunnene til at jeg tenker at jeg må dele hemmeligheten med ham :) selv om jeg vet han kommer til å bekymre seg masse...
 
Back
Topp