Har dere startet trening igjen?

Major80

Flørter med forumet
Septemberlykke 2015
Endelig har jeg fått gang på den slakke kroppen og starte med litt trening igjen, ønsker all gangspær hjertelig velkommen :smiley-angelic003 har ingen faste rutiner enda men stikker innom senteret litt på sparket. Godt å komme litt mer igang nå som sofaen har blitt slitt siden jul

Er dere andre igang igjen?

Har planer om første treningsøkt på senteret denne uken. Mini spiser så ofte, men nå har pappaen gitt litt flaske i helgen slik at vi vet at det går bra :) Gleder mer enormt, men spent på status! :p

Ja, startet ganske tidlig med lette styrkeøkter. Hadde min første joggetur forrige uke. Grusomt tungt men fantastisk etterpå!:)

Startet tidlig med gåturer - men nå har jeg startet med hjemmetrening for fullt!! Godt å være i gang :)

Har fryst medlemskapet mitt på treningssentret til januar, så her blir det bare trilleturer og evt litt lett styrketrening hjemme før den tid!

En stund siden jeg startet med raske trilleturer slik at jeg blir svett og hadde min første styrketrening forrige uke. Deilig, men slitsomt... mye muskler som har forsvunnet i løpet av svangerskapet.

Har veldig lyst å begynne på senter igjen, men har en baby som gråter hele kvelden, så går og danser med henne ett par timer til dagen. Holder for meg foreløpig! :p
Deilig å gå tur da, siden jeg har laget et sittemerke i sofaen de 9 månedene :)

Ja! Går turer hver dag, har hatt min første joggetur og vært på time på treningssenteret (velkommen treningsverk :p )

Startet når hun var 6 uker! Mandag er min dag! Deilig å være i gang! Går ellers mye turer med vogna!

Jeg hadde første joggetur da han var 4 uker. Har trent et par - tre ganger i uka ca. Meldte meg inn på sats i går og trente i dag :)

Her var jeg ikke så aktiv på treningsfronten i utgangspunktet, men etter graviditeten føler jeg større behov for bevegelse, så har planer om å begynne med noe organisert over jul. Enn så lenge blir det turer med baby, og forhåpentligvis kan jeg snart gå lange turer med bikkja igjen - småen har problemer med å roe seg når jeg er borte, så har måttet holde turer ut alene korte frem til nå...

Å nei.. Føler baby tar så mye tid, så skjønner ikke hvordan jeg skal orke å trene prioritere søvn/dusj/mat her fremover ALT som er utenom baby. Har gått opp en del kg og jeg ser gravid ut (6uker er baby nå). Hadde ks. Så jeg bør vel få en sjekk før jeg belaster kanskje aner ikke hvordan det fungerer. Håper iallefall at jeg snart kan løfte vogna for å gå mer svette turer puh* føler meg som 90 år..

Skal ikke tilbake på treningssenteret før etter jul. Stresser ikke med kiloene, men synes det er godt å gå trilleturer. :)

Jeg fødte i slutten av juli, har hatt endel raske gåturer med småjogging før jeg var på babyboothcamp denne uken. Felix sovna så ble skikkelig sirkeltrening på meg, og gangsperren sitter i enda to dager etter. Sleit litt med å finne magemusklene og :P

Har ikke orket å starte før da mini har krevd sitt, men deilig å være i gang :)

I gang med trilleturer. Abo på treningssenteret starta 1.nov, men samboeren er på andre siden av jorda. Så venter med å dra til vi kan dra sammen. Det er litt lettere ifht lillemor selvom det er barnepass der

Her har vi dessverre ikke treningssenter så etter at jeg fikk grønt lys av legen når operasjonssåret endelig sluttet å væske og lukket seg helt, så har jeg gått lange trilleturer og bevisst valgt de bratte bakkene. Vi skal kjøpe boksesekk og Redcord-slynger så vi kan trene i garasjen i vinter ettersom bilen ikke kommer opp bakken ....

Back
Topp