Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på Nordby! De hadde bare tre igjen da jeg hadde handlet. En grå og to turkise.
Veldig god deal! Jeg er så fornøyd!!!
Du får den samme posen på nettet feks flust.no til 489kr, så tror det var litt lureri. Tror den egentlig koster 599kr normalpris på babyshop.Men... De har vel åpent i påsken? Kanskje jeg tar turen allerede i morgengrensens barn eller?
Æsj, så kjipt å få vite det da! Haha men nå har jeg den hvertfallDu får den samme posen på nettet feks flust.no til 489kr, så tror det var litt lureri. Tror den egentlig koster 599kr normalpris på babyshop.
), og så er foreldrene mine og mannen på biltur nå for å kjøpe en brukt lekegrind med grått teppe til Greit å kjøpe litt og litt daJeg har kjøpt fire bodyer, to bukser, to luer og to smekker, i nøytrale farger, i tillegg til en vognpose (Reflex Lun), og så er foreldrene mine og mannen på biltur nå for å kjøpe en brukt lekegrind med grått teppe til
Når vi fikk lekegrinden med teppe for 1000,- (godt under halv pris av ny pris), og vi uansett skulle ha det var det for billig til å la være, syns i allefall mamma som åpnet lommeboka
Og sånn eeeegentlig har jeg ikke kjøpt mye klær, siden jeg er gravid med tvillinger og dermed trenger nesten dobbelt opp
![]()
Her ogIkke enda...synes det er litt tidlig for det enda
Hvilken alderesforskjell blir det på dine?Ingenting. Har fortsatt mye etter storebror og alt utstyret har vi jo fra førdriver og funderer på om vi trenger ny vogn/søskenvogn...
21 mndHvilken alderesforskjell blir det på dine?
Her og!Ingen innkjøp her enda, men prøver å få folk til å strikke /hekle!Mamma bla var supergira på å lage et vognteppe, må bare finne ut av farger! Og det er jo ikke så lett, om det skal være nøytralt eller ei, vet jo ikke kjønn enda. Men akkurat vognteppe tenker jeg blir nøytralt, mens hentesett osv må bli babyfarger
![]()
Er det bilstolpose eller vognpose?Var på Nordby! De hadde bare tre igjen da jeg hadde handlet. En grå og to turkise.
Veldig god deal! Jeg er så fornøyd!!!