Har dere startet shoppingen?

Var på Nordby! De hadde bare tre igjen da jeg hadde handlet. En grå og to turkise.
Veldig god deal! Jeg er så fornøyd!!!

Stemmer det! Husket ikke navnet i farta i sted... Er du tidlig ute kan det hende du er heldig :-)
Det er vel i morgen man finner flest nordmenn i Sverige iløpet av ett år! Skjærtorsdag er den store harrryturdagen! ;-)

Ikke enda.
Prøvde å dra med meg snuppa inn på baby avd, men det skulle hun ikke ha noe av! Hun skulle se på klær til seg selv for det var jo til en baby :p
Så må nok bare pent vente tror jeg ;)

Har bare kjøpt Leander-vuggen med stativ på finn, to sett sengetøy i nøytralt og hvitt, og en liten kanin-kosedyr :) Ellers klarer jeg liksom ikke å kjøpe noe enda.... Har veldig sterk følelse på at det blir jente denne gangen, har en gutt fra før og da var følelsen veldig sterk på gutt tidlig og det stemte.... Men likevel klarer jeg ikke få meg til å handle klær før jeg vet hva kjønnet er! :) Symes liksom alt enten er rosa og jentete eller blått og guttete.... Lite som er nøytralt....

Jeg har kjøpt fire bodyer, to bukser, to luer og to smekker, i nøytrale farger, i tillegg til en vognpose (Reflex Lun :Heartred), og så er foreldrene mine og mannen på biltur nå for å kjøpe en brukt lekegrind med grått teppe til :p Når vi fikk lekegrinden med teppe for 1000,- (godt under halv pris av ny pris), og vi uansett skulle ha det var det for billig til å la være, syns i allefall mamma som åpnet lommeboka :p Og sånn eeeegentlig har jeg ikke kjøpt mye klær, siden jeg er gravid med tvillinger og dermed trenger nesten dobbelt opp ;):D

Jeg har kjøpt fire bodyer, to bukser, to luer og to smekker, i nøytrale farger, i tillegg til en vognpose (Reflex Lun :Heartred), og så er foreldrene mine og mannen på biltur nå for å kjøpe en brukt lekegrind med grått teppe til :p Når vi fikk lekegrinden med teppe for 1000,- (godt under halv pris av ny pris), og vi uansett skulle ha det var det for billig til å la være, syns i allefall mamma som åpnet lommeboka :p Og sånn eeeegentlig har jeg ikke kjøpt mye klær, siden jeg er gravid med tvillinger og dermed trenger nesten dobbelt opp ;):D
Greit å kjøpe litt og litt da ;)

Jeg har bestemt meg for at om alt er bra på UL til uka skal jeg kjøpe noe :) Om de ser kjønn eller ikke, blir noe nøytralt... Men kjenner jeg er helt syk etter å få vite ;)

Ingenting. Har fortsatt mye etter storebror og alt utstyret har vi jo fra før :) driver og funderer på om vi trenger ny vogn/søskenvogn...

Ingen innkjøp her enda, men prøver å få folk til å strikke /hekle! ;) Mamma bla var supergira på å lage et vognteppe, må bare finne ut av farger! Og det er jo ikke så lett, om det skal være nøytralt eller ei, vet jo ikke kjønn enda. Men akkurat vognteppe tenker jeg blir nøytralt, mens hentesett osv må bli babyfarger :)

Ingen innkjøp her enda, men prøver å få folk til å strikke /hekle! ;) Mamma bla var supergira på å lage et vognteppe, må bare finne ut av farger! Og det er jo ikke så lett, om det skal være nøytralt eller ei, vet jo ikke kjønn enda. Men akkurat vognteppe tenker jeg blir nøytralt, mens hentesett osv må bli babyfarger :)
Her og! :)

Var på Nordby! De hadde bare tre igjen da jeg hadde handlet. En grå og to turkise.
Veldig god deal! Jeg er så fornøyd!!!
Er det bilstolpose eller vognpose?
Stusset litt siden du sier den matcher vogna.

Back
Topp