Har dere startet shoppingen?

Ja kjøpt liten leke, babycall og søt jule tunika (har sterk følelse det blir en jente), mn prøver å holde tilbake til vi får bekreftet kjønn, for er ikke glad i kjønn nøytralt tøy ;p

I går kjøpte vi et brukt babyinnsats-sete til tripptrappen, et babynest og noe annet småtteri fra naboen vår :) Skal på UL om 2 dager, og hvis vi får vite kjønn så tenker jeg nok shopping-zilla begynner å gå amok! :P

Har ikke kjøpt noe riktig enda, tenker å vente til oul og forhåpentligvis vite kjønnet først. MEN, jeg går og sikler på mye, og har laget en liten liste over hva vi trenger hvis det blir gutt, og en lang liste over hva vi trenger hvis det blir jente :laughing002 (har en gutt fra før der vi har tatt vare på masse)

Vi har det ganske trangt på soverommet, litt kjedelig da jeg trives godt i leiligheten så ikke helt klar for å oppgradere leilighetstørrelse enda kjenner jeg.... Endelig kommet over en seng som vil passe en liten stund, eneste er at den er i Danmark.... Mamma skal til Danmark i mai, så lurer på om jeg skal gå for innkjøp av seng allerede da :-p Veldig greit med noe som holder litt lenger enn en vanlig bedside crib http://www.babysam.dk/bornemobler-og-senge/senge/sengebaby/plus-side-by-side-babyseng-hvid. Var på ultralyd denne uken og så en sprellende liten krabat så er jo stor sjanse for at dette går bra....

Vi kjøpte bilstol av noen kjente i går, er 14+4 og har vært å hilst på akrobaten☺

Var posesalg hos Barnas Hus på Kalbakken forrige uke, så brukte sjansen der og handlet inn masse ull, stillongs, luer og strømpebukser og noen kosekluter og betalte 200 kroner :)

Har kjøpt ei gammel barneseng. Vi har bestemt oss for å vente litt ettersom vi har mistet tidligere.. Men den måtte jeg bare ha :) mannen tester den :laughing002

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    144,9 KB · Visninger: 31
Har kjøpt ei gammel barneseng. Vi har bestemt oss for å vente litt ettersom vi har mistet tidligere.. Men den måtte jeg bare ha :) mannen tester den :laughing002

Den var kjempefin!
Litt liten for mannen kanskje :D

Har ikke kjøpt noe enda :P
Men gleder meg til å begynne, har vært et par ganger i klesbutikk med venninner for å kjøpe til andres barn, da kjenner jeg at jeg får lyst å kjøpe :P :) Tenker å vente til etter oul. :). Også skal jeg sy endel barneklær selv pga en FoU-oppgave jeg har i k&h på lærerskolen :) Så satser på at noe av det kan bli brukende :)

Jeg vurderer å ta en tur til ullared og se om de har noen ting der, har venner i Göteborg som vi kan overnatte hos, eventuelt er det ikke altfor langt unna, vi har tatt flere dagsturer til både Göteborg og Stockholm :p
Men kanskje vente til etter oul men før sommerferien.

Back
Topp