Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Slik som her daLite shopping endå, venter til etter oul når me veit kven som ligg i magenhvis det blir jente blir det lite shopping, me har januarjente frå før. Blir det gutt blir det arving frå venninne sin lillegutt og liiiitteranne shopping. Ok, masse shopping
![]()
God deal!Vi har kjøpt stellebord fra IKEA fordi vi fikk penger av besteforeldrene mine til det! Ferdig montert og plassert på badet, men ser ut som en vanlig kommode.
Ellers har jeg kjøpt noen bodyer og ett par pysjer. Men på harryhandel i Svinesund i dag hadde de salg på voksi Move!! Satt ned fra 999kr til 599kr, så da måtte jeg kjøpe dengrå farge, som matcher vogna vi skal kjøpe og kan brukes av begge kjønn
Vis vedlegget 168057
Vi har kjøpt stellebord fra IKEA fordi vi fikk penger av besteforeldrene mine til det! Ferdig montert og plassert på badet, men ser ut som en vanlig kommode.
Ellers har jeg kjøpt noen bodyer og ett par pysjer. Men på harryhandel i Svinesund i dag hadde de salg på voksi Move!! Satt ned fra 999kr til 599kr, så da måtte jeg kjøpe dengrå farge, som matcher vogna vi skal kjøpe og kan brukes av begge kjønn
Vis vedlegget 168057