Har dere startet shoppingen?

Har ikke kjøpt noe enda, venter med det til vi har vært på oul og får sett at alt står bra til og får evt vite kjønn :)

Kjøpte en Body og tilhørende bukse med en gang vi fant det ut :) skal på ultralyd i uke 12 igjen, så blir vel gradevis innkjøp etter det. Greit å fordele det over mange mnd :)

Stod med en veldig søt sparkebukse i hendene idag, men min kjære påpekte at det var for tidlig :P Jeg er for såvidt enig, vi har jo mye fra før og så greit å vente til etter oul når vi forhåpentligvis vet kjønn :) Må nok handle litt rosa/lilla om det skulle bli en frøken :)

Venter til etter tidlig ultralyd iallefall... Er heldig og får arvet mye da :-)

Her i huset har det blitt kjøpt inn et stellebord. Et hvit et, med skuffer som kan brukes som kommode inntil videre på badet.
Ellers så har vi ikke kjøpt inn noe klær eller ting. Men vi har fått body, bukse, sokker og luer. Også har vi fått noe strikket av barnets oldemor, min svigerfarmor ;)
Jeg har heklet et vognteppe, men det har ligget ferdig siden lenge før jul. Skulle egentlig gi det til ei veninne, men ble så fornøyd at jeg hadde ikke hjerte til å gi det bort.
Tenker at det kommer mer etter oul.

Last edited:
Kjøpte noen ganske nøytrale plagg på nøstebarnsalget.

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men har vært på loftet å sett på klærne etter jentene. Og der var det utrolig mye nøytralt både i 50, 56 og 62. I tillegg til et lass med jenteklær. Så tror ikke jeg kan kjøpe så mye. Kanskje litt mer ull... Men finner vi ut at det blir gutt må jeg nok ut å kjøpe litt blått og noen skikkelige gutteklær! Men venter til etter oul☺️

Kjøpte to bodyer, to bukser og en pysjamas på tilbud :D
Tror ikke det blir kjøpt inn så mye mer før etter oul :) mer gøy å handle når jeg vet kjønn :D

Har strikket en liten bukse helt i starten, men har ikke gått til anskaffelse av noe mer. Venter til OUL, evt om vi får vite kjønn på TUL i uke 13:)

Har kjøpt inn en body med tilhørende bukse, og en bamse :)

Lite shopping endå, venter til etter oul når me veit kven som ligg i magen :) hvis det blir jente blir det lite shopping, me har januarjente frå før. Blir det gutt blir det arving frå venninne sin lillegutt og liiiitteranne shopping. Ok, masse shopping :D

Kjøpt to bodyer

Vi har kjøpt stellebord fra IKEA fordi vi fikk penger av besteforeldrene mine til det! Ferdig montert og plassert på badet, men ser ut som en vanlig kommode.
Ellers har jeg kjøpt noen bodyer og ett par pysjer. Men på harryhandel i Svinesund i dag hadde de salg på voksi Move!! Satt ned fra 999kr til 599kr, så da måtte jeg kjøpe den❤️ grå farge, som matcher vogna vi skal kjøpe og kan brukes av begge kjønn :-)ImageUploadedByBV Forum1458756039.653832.jpg

Lite shopping endå, venter til etter oul når me veit kven som ligg i magen :) hvis det blir jente blir det lite shopping, me har januarjente frå før. Blir det gutt blir det arving frå venninne sin lillegutt og liiiitteranne shopping. Ok, masse shopping :D
Slik som her da ;)

Vi har kjøpt stellebord fra IKEA fordi vi fikk penger av besteforeldrene mine til det! Ferdig montert og plassert på badet, men ser ut som en vanlig kommode.
Ellers har jeg kjøpt noen bodyer og ett par pysjer. Men på harryhandel i Svinesund i dag hadde de salg på voksi Move!! Satt ned fra 999kr til 599kr, så da måtte jeg kjøpe den❤️ grå farge, som matcher vogna vi skal kjøpe og kan brukes av begge kjønn :)Vis vedlegget 168057
God deal! :)

Ellers har jeg kjøpt noen bodyer og ett par pysjer. Men på harryhandel i Svinesund i dag hadde de salg på voksi Move!! Satt ned fra 999kr til 599kr, så da måtte jeg kjøpe den❤️ grå farge, som matcher vogna vi skal kjøpe og kan brukes av begge kjønn :-)Vis vedlegget 168057

Sånn tenker jeg også å kjøpe :) hvor i Sverige var du? Bor ikke langt fra grensen selv ;) sto det eventuelt hvor lenge tilbudet varte?

Back
Topp