Har dere startet med en ny og sunnere hverdag i 2015?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Burde skjerpet meg litt... Har faktisk "hjulpet" meg litt gjennom julen at jeg fikk omgangssyke og gravidkvalme samtidig:P hverken mat, kaker eller snop fristet...

Så får jeg håpe på cravings på gulrøtter eller noe sånn:D hehe...

Har et ønske om minimal vektoppgang i sv.skapet!! Men gikk opp mye vann forrige gang, så må nok regne med litt...

Er med i den der 8 uker uten godis og jeg starta for noen dager siden :)
Håper på ett godisfritt 2015, men får se hvordan det er etter to måneder uten :)
Jeg også. Starter i morgen :)

Jeg skulle starte i morgen, men startet i dag fordi jeg kjente magen min ikke ville ha mer godteri og tunge måltider. Jeg skal ikke gjøre noe voldsomt revolusjonerende, men jeg har jobbet med en holdningsendring inni meg angående mat og godteri siden november, og nå er jeg veldig klar for å sette det ut i live og klare det.

Ja, her skal det bli mer trening, sunnere mat i 2015 ;) Har begynt allerede :)

Nei men eg bør starta me det snart. Mår ikkje gott av de kg eg har akurat nå

Starter på jobb i morra - og da er hverdagen tilbake for min del :)

Har planer om å skjerpe inn, ja....Vil ned 5 kg...er ikke så mye, men det er nå målet mitt. Skal ha sunnere middager, prøve å spise litt mindre + noe mindre karbohydrater. Kutte ned på godteriet.
OG gå flere turer :) :)

Nei og heller ikke noe plan om det .... :P

Her er skapet fortsatt fullt av godis etter jula (fikk masse i gave), og det må spises opp! :p Men etter en jul med mange lettvindte løsninger for meg som ikke spiser julematen, så er det hverdag igjen, og det skal synes godt på maten. Masse frukt og grønnsaker, så får det heller være at det blir litt godis og. :)

Vanligvis er jeg kategorisk motstander av nyttårsforsetter som meningsløse og lite motiverende, og har heller hatt "halvtårsforsetter" fra sommeren av eller bare startet et "nytt og bedre liv" på en helt tilfeldig dato (dog gjerne en mandag).

Akkurat i år falt det seg likevel slik at jeg startet en ny "skjerpings"-omgang på kosthold og aktivitet første nyttårsdag - rett og slett fordi det var meningsløst å kutte snop og fet mat i romjula. :p
Forrige gang gikk jeg ned 17 kg på 6 mnd.
Nå har jeg ikke et nøyaktig kilomål, men skal i første omgang kutte smågodt (det har jeg gjort før i et år eller to), spise sjokolade kun til kaffe (liker ikke kaffe) og på lørdager, og se om jeg kan få til en treningsøkt til når jeg har barnefri.

Sukkerfri/usunnfri januar, og det går foreløpig bra. Det vi har igjen av snop etter jula liker jeg ikke, så det gjør meg ikke noe at sambo har gumlet i helgen.
Innføre legge- og ståopp-rutiner på tidspunkt har også gått flott til nå. Både for babyen og meg selv. ;)

Back
Topp