Har dere startet med en ny og sunnere hverdag i 2015?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere startet det nye året med snopestopp, røykeslutt, mer trening og sunnere mat, eller fortsetter dere i den "gode gamle tralten" ?

Fortell :-)

Nei dessverre... Har fortsatt som i jula, men håper å komme i gang med litt sunnere kosthold og litt trim til uka :) Var flink før jul, men gikk litt galt i jula :p

Har allerede en ganske sunn hverdag, har ingen planer om å forandre noe :)

Samme gamle tralten her :-P får se litt senere i år :-)

Jeg skal få hjelp overvekt nå, men bortsett fra det så blir det nok lite endringer enn så lenge. Vanskelig med en mann som liksom alltid skal ha noe godt og gir etter med en gang jeg vil ha noe.

Vi er 4 veninner som trener sammen:) gleder meg til å ta fatt på 0snop og brus til uka og trening ett par ganger i uka:)

Ikke enda, det er da juleferie enda!

Men jeg har planer om en sunnere livsstil etterhvert. Jeg har til og med meldt meg på slankekrigen, men det er muligens ikke en veldig god ide. Jeg anser tiden fra nå og ut uke 8 som "vi eksisterer" og deretter begynner vi å leve vårt liv i 2015. To foreldre som arbeider innen økonomi/regnskap blir i år en enda tøffere utfordring enn tidligere etter at mannen har byttet jobb, og vi veksler på å jobbe overtid i 7 uker. Det kan bli tøft å begynne et bedre liv da.

Men jeg håper å kunne fortsette med tirsdagsmorgensvømmingen fra i høst. Bare ikke førstkommende uke pga ventet mens på tirsdag.

Trim orker jeg ikke å prioritere (er gravid), men fra i morgen av så blir det ikke snop osv før helgen. Nå må tøylene strammes godt inn!
Vi får se hva jeg orker av trening, men jeg orker ikke å piske meg selv til det. Er utmattet nok fra før.

Jobber med å gå ned i vekt :) Spiser jevnlige måltider og spiser generelt mat med færre kalorier :)

Er med i den der 8 uker uten godis og jeg starta for noen dager siden :)
Håper på ett godisfritt 2015, men får se hvordan det er etter to måneder uten :)

Juleferie tom i dag (sykmeldt frem til permisjon om 2 uker, men ferie er ferie ;) ) så her spises det sjokolade til den store gullmedalje!!! I morgen bør jeg skjerpe meg...

I morgen er det sunnere hverdag, og lite snop.

Må også komme igang med treningen igjen. Vært altfor slapp på det siste halve året....

Skal ta en sånn halvveis greie... Istedetfor snopfri i 8 uker, skal jeg starte med å gjøre det ut januar. Går det bra, så kan jeg fortsette. Om det blir vanskelig skal jeg unne meg snop i helgene.

Back
Topp