Har dere startet fyringssesongen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Har bare elektrisk oppvarming her, men ullsokkene var på for første gang i kveld. Winter is coming. :o

Nei har ikke startet fyringen enda men har kjøpt 2 paller med ved :)

Ja, her fyrte vi i peisen ett par ganger i august vi.

Fyrt om kvelden og en gang om morran. Er kaldt om morran, men er det meldt fint vær så venter vi. For når vi får sola på vinduene så blir leil å fort varmet opp.

Nei har ikke det.

Gjort det er par ganger, men synes ikke det er så nødvendig ennå. Sola står på på dagen, så det varmer jo litt. Tåler litt kulde også, jeg er ikke den som må ha det kjempevarmt inne. 20 grader er passe.

Ikke begynt å fyre enda, og kommer nok ikke til å begynne på ei stund enda.... Har varmekabler på kjøkkenet som ikke er på enda. Hadde di faktisk litt på i august for da var det kaldt en liten periode, men så kom sommeren tilbake og jeg slo di av igjen..... I stua har vi en panelovn som står litt på. Men her har det vært sol og fint vær siste ukene og ikke så kaldt....

Når babyjenta kommer i november blir det nok mye fyring når jeg skal være hjemme :-) trenger det varmere i huset da med ei lita ei :-)

Fyrer opp skikkelig på morran og da er det god temp inne hele dagen til vi legger oss :) da er ikke noe annen varme på her enda. Syns det er litt kos å fyre opp når det er tåkete og regn ute :)

Blir veldig fort huskaldt her så vi må fyre litt på morgnen:p

Vi har tent opp noen ganger ja. Bruker kun vedfyring som oppvarming, og kjellerstua som vi bruker mest er ganske kald. Jeg syns det er så koselig med vedfyring at det er nesten så jeg setter opp vinduet for å få lov til å fyre ;-)

Her har vi startet ja, bor i kjeller uten annen varme så det blir fort kaldt her nede :) håper på varme i gulvene snart :)

Niks, det er jo så varmt og fint vær på østlandet om dagen, så det blir som å fyre på sommeren, og det gjør vi ikke.

Her er det fortsatt veldig godt varme fra utenfor. Ellers har vi varmepumpe som holder huset vedlike. Har på en ekstra ovn i et rom for vi har tropedyr der, men blir nok litt til før peisen kommer igang.

Jeg er høygravid og overopphetet så her er det ikke varme på andre steder enn badet.

Nei , men varmepumpa går innimellom... Gammel trønderlån, så blir fort kaldt

Back
Topp