Har dere startet fyringssesongen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Nei. Ikke enda :) Har vært sommer enda her :)

Ikke slått på varmepumpen heller

Vi har varmekabler i diverse kjellergulv, som nesten bare må stå på ellers blir de for kalde, og all den tid det enda er 15-20 grader ute er det ikke nødvendig med noe mer enda, nei

Her var det fyr i ovnen i dag tidlig, men ikke resten av dagen, for det blir godt og varmt inne når sola kommer opp.

Et par dager som vi har fyrt litt... men snart begynner vi vel for alvor.

Nei, absolutt ikke:p
Med over 20 grader på dagtid er det altfor tidlig;)

Ja, er flere uker siden her. Det har vært nokså kaldt enkelte kvelder her i nord, og da er det godt å fyre i ovnen for å få litt god varme :) Har også vært nødvendig et par morgener da temperaturen har vært nært null på natta.

Varmepumpa er som regel av enda :p så hvis eg hadde fyrt i peisen hadde eg måtta sitte på terassen for å ikke renne vekk :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, er flere uker siden her. Det har vært nokså kaldt enkelte kvelder her i nord, og da er det godt å fyre i ovnen for å få litt god varme :) Har også vært nødvendig et par morgener da temperaturen har vært nært null på natta.
Hvor bor du? :) bor selv i kirkenes, og må nok snart fyre i ovnen!

Blir nok å fyre snart værtfall. Minus på natten og ikke mer enn 4-7 gr på dagen.

Jeg vil, men mannen mener vi kan vente :(

Vi har ikke hatt peisovn før NÅ og jeg kan ikke vente med å fyre.
Fryser i kveld :p
Men den er nyinnstallert og vi har ikke gjort helt ferdig med maling rundt - så jeg tror vi skal gjøre det først.
Og handle ved :p

Back
Topp