Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi bakte ikke heller så mye, ikke til oss hvertfall. Ga vekk til mamma i kalendergave og til min bror i julegave (han lurte på om hvor mye jeg skulle ha for å lage peppernøtter til han en gang)
Så vi er egentlig tomme. Eneste som er igjen er noen kjeks med krem som vi fikk av svigermor, ingen av oss likte dem så veldig
Vi har litt pepperkaker og sjokoladeboller ligende, men det blir spist opp ganske snart tror jeg
Baker ikke så mye, og kun det vi liker og som spises opp.
Vi har nok noe igjen ja, aller mest krumkaker, for jeg skulel få en halv oppskrift med mamma men fikk en hel, og det gikk ikke unna. Det er nemlig ikke en "ta deg en kake"-kake liksom. Ungene spiser julemenn og pepperkaker hele tiden, men krumkake er med kakebord-oppdekking og det er det ikke mye av
Her kastes det lite da, vi spiser det enda, og jeg serverer glatt is og krumkaker til bursdagen til mellomste selv om det er i febuar, de holder seg finfint og er like gode. Egentlig ganske fast at vi hr krumkaker til hennes bursdag. Hadde jeg kommet på det skulel vi kunne ha is og krumkaker på yngstemor sin også.
Og alle er glade i julekaker, så vi spiser dem nok opp ja.
Kastet "butikk-kakene" nå i januar. Har litt hjemmelaget i frysen, men det får bare ligge der til en passende anledning Gjør jo ingen skade der de ligger nå
Vi bakte mindre enn pleier men tok det med på hytta i jula. Der ble det en del folk. Aner ikke hva som ble igjen siden svigermor ble igjen en uke etter oss andre så hu styrte med alt sånt. Men i så fall har hu en del kaker.