Har dere spist

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
opp alt av julekaker eller blir dere sittende igjen med skap fulle av jul langt ut i januar?

Vi bakte ikke så mye, så har kun igjen en halv kransekake i fryseren og en halv kakeboks med brune pinner :cat:

Last edited:
Baker minst mulig men mye igjen, hjelper ikke at jeg skal redusere sukker inntaket og glemmer å gi til de andre;)

Vi bakte ikke heller så mye, ikke til oss hvertfall. Ga vekk til mamma i kalendergave og til min bror i julegave (han lurte på om hvor mye jeg skulle ha for å lage peppernøtter til han en gang) :)
Så vi er egentlig tomme. Eneste som er igjen er noen kjeks med krem som vi fikk av svigermor, ingen av oss likte dem så veldig :hilarious:

Vi har litt pepperkaker og sjokoladeboller ligende, men det blir spist opp ganske snart tror jeg :p
Baker ikke så mye, og kun det vi liker og som spises opp.

Vi har nok noe igjen ja, aller mest krumkaker, for jeg skulel få en halv oppskrift med mamma men fikk en hel, og det gikk ikke unna. Det er nemlig ikke en "ta deg en kake"-kake liksom. Ungene spiser julemenn og pepperkaker hele tiden, men krumkake er med kakebord-oppdekking og det er det ikke mye av

Vi hadde litt igjen på fatet etter nyttårsaften. Da la vi ut alt vi hadde igjen. 1.januar gikk de i søpla..

Her kastes det lite da, vi spiser det enda, og jeg serverer glatt is og krumkaker til bursdagen til mellomste selv om det er i febuar, de holder seg finfint og er like gode. Egentlig ganske fast at vi hr krumkaker til hennes bursdag. Hadde jeg kommet på det skulel vi kunne ha is og krumkaker på yngstemor sin også.

Og alle er glade i julekaker, så vi spiser dem nok opp ja.

Jeg baker ikke julekaker, av den grunn at det blir stående helt til neste jul :wacky:

Kastet "butikk-kakene" nå i januar. Har litt hjemmelaget i frysen, men det får bare ligge der til en passende anledning :-) Gjør jo ingen skade der de ligger nå:p

Emmm.. ja det går fort unna

Vi bakte mindre enn pleier men tok det med på hytta i jula. Der ble det en del folk. Aner ikke hva som ble igjen siden svigermor ble igjen en uke etter oss andre så hu styrte med alt sånt. Men i så fall har hu en del kaker.

Vi bakte ikke i år og alt vi hadde er borte

Baker ikke, og det min søster bakte ble helsr spiste opp (i smug av meg også) rimelig fort gitt ! :p

Julekakene er spist opp, men alle godteposene vi fikk i julegave har vi nok et par måneder til :P

Jeg spiser omtrent ikke julekaker, men min får spiser opp kakene og får en og en boks med seg til det er tomt haha

Har litt pepperkaker og kakemenn igjen.

Men får heldigvis god hjelp fra både mann og barn til å spise det opp:p

Back
Topp