Har dere smakt..

Nei har ikke smakt den ENNÅ - men den skal kjøpes i morgen den dag!!!
Mmmm IS!!!

Søren og- no fikk eg lyst på is[8D] og er jo på hytten så ikkje så lett å få tak i gitt[;)][:D]

Åhh den er sååå god!!! Hvis noen husker den banan split isen som gamle Drammens is hadde for gud vet hvor mange år siden, så minner den om den... Mmmm....

Den er i den Royal serien. De på pinne vet du med sjokolade trekk over!! [:D]

Mmm ja den er farlig god!!!

Nå spiser jeg stenfrie druer. Stadig noe som er på vei inn i munnen her ja... [>:][:D][:D]

Hi-hi [:D] Den isen har jeg i isboksen i kantina mi, så den har gått ned på høykant mange ganger!!!! (Veldig synd jeg er sjukemeldt egentlig) [:D] [&:] 

Nå sitter jeg å dytter i meg nystekt focachia-brød (Åssen skrives det da??) [8|] 

Har nettopp spist en stor lunsj, men det brødet er så godt at jeg sitter her en halvtime etter at middagen er fortært, å fortsatt gnager jeg på disse brøda [&:] [8D] Gravid jooooooooo [:D]

Uff ja, gud jeg går å snoker hele tiden jeg føler jeg!! Driver alltid å spiser på noe [>:]
Ikke rart jeg begynner å få de love handelsene og firkanta rompe [:'(][:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

Uff ja, gud jeg går å snoker hele tiden jeg føler jeg!! Driver alltid å spiser på noe [>:]
Ikke rart jeg begynner å få de love handelsene og firkanta rompe [:'(][:D][:D]

Men da er vi i hvertfall 2 om det!! 

Ugh! Nei banansplitt-isen skal jeg aldri prøve!!!

(ødela all sans for bananer da jeg var i syden og ble syk der. Måtte ta et salt pulver med banansmak mot dehydrering, og det smakte pjuh!!! [:'(]

Så naturlig nok har jeg fått i meg en dose for mye banan, for å si det sånn... (fikser ikke banangodteri, bananmilkshake og sånne ting!)

Ugh, nei det skjønner jeg faktisk da, Lillepusen!! Det er enkelte ting man får opp i halsen [&:]

all denne praten om is....
godt jeg har masse is, for blir mye is-spising av å være på bv[8D]

nå er jeg også der...[:'(]
ble litt mye is og sjokoladekake...[&:]
 men var jo godt når jeg holdt på da[:D]

hm, jo takk takk snupper...... må løpe i frysern å hente meg en is nå [8D]

ORIGINAL: el_moniq

kanskje på tide at jeg bytter ut kroneisen min da.... ELSKER nemlig alt som smaker og har formen til banana...hihi...[;)]   *nesten*  

Der var ho igjen, ja..... [8|]

Ho som hele tiden snakker om at "butikken er stengt" .....

Jommen sa jeg smør...... [&:]

[:D]                 [:D]                      [:D]                      [:D]                         [:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp