Har dere skaffa dere....

SogS

Forelsket i forumet
adventskalender???[:D] jeg fikk kinderegg kalender av samboeren min, og han fikk en smartis kalender av meg [:D] Så i denne adventstiden skal vi ikke leve sunt som vi prøver å gjøre ellers i året[:D] det blir en herlig tid i desember med masse godt å spise.. Nam, nam.. gleder meg til i morgen, da går 1 luka i kalenderen min[;)]

Tror jaggu meg jeg snart må dra bort på treningsstudioet og få trent litt, skal jo tross alt leve et ganske godt liv nå hver dag frem til jul, og noen dager etter det [:D]

Hvordan kalender har dere? [8D]

Jeg har laget julekalender til samboeren i dag! 24 juleøl ;-) Han ble som en liten unge, og hadde ikke lyst til å vente til i morgen med å åpne den første...hehe...men han har klart å la vær hittil. Jeg har også fått av han, Kaptein Sabeltann-kalender!

hehe det var en artig kalender du hadde lagd.. Det skulle jeg har fixa til samboeren min, da hadde han blitt en fornøyd mann da[:D]

Jeg har fått kindereggkalender, typen har fått vanlig sjokoladekalender også får han en pils hver dag med sløyfe på [:D]
Og sander har fått flaxkalender..hihi [:D]

jeg har fått sjokolade kalender av kjæresten[:)] Har ikke kjøpt til han for han kjøpte selv som han har på jobben.

ORIGINAL: panterinnen

Jeg har fått kindereggkalender, typen har fått vanlig sjokoladekalender også får han en pils hver dag med sløyfe på [:D]
Og sander har fått flaxkalender..hihi [:D]

Tipper Sander syntes det er urettferdig at mamma får sjokolade, og han får "bare" penger hvis han er riktig heldig! Nydelig bilde av han forresten..[;)]

haha.. du sier noe pebbles.. han liker ikke sjokolade.. prvde det for å se om han syntes det var godt.. emn han brakk seg og alt mulig rart.. forstår ikke det der jeg.. brekke seg av stratos.. går det an????
Hehe.. satser stort på at han har mer vinnerlykke enn mor og far.. hihi [:D][:D][:D]

ORIGINAL: panterinnen

haha.. du sier noe pebbles.. han liker ikke sjokolade.. prvde det for å se om han syntes det var godt.. emn han brakk seg og alt mulig rart.. forstår ikke det der jeg.. brekke seg av stratos.. går det an????
Hehe.. satser stort på at han har mer vinnerlykke enn mor og far.. hihi [:D][:D][:D]

hehe, er det mulig å ikke like sjokolade??[:D] får håpe han har vinnelykke da...[;)]

oi, heldig han da som ikke liker sjokolade! Fettern til mannen min har aldri likt brus og sjokolade, nå er han 13 år! Skjønner ikke at det går ann jeg..Får håpe Sander vinner stort da...[;)]

det fatter jeg ikke går an.. uten brus og sjokolade duger dagen ikke..haha [:D][:D]

ORIGINAL: pebbles

oi, heldig han da som ikke liker sjokolade! Fettern til mannen min har aldri likt brus og sjokolade, nå er han 13 år! Skjønner ikke at det går ann jeg..Får håpe Sander vinner stort da...[;)]

ja han er heldig ja... men jeg skjønner ikke hvordan det er mulig... er så ALTFOR glad i søtsaker selv, så....

Jeg tviler på at Sander vil være godisavholds med oss som foreldre..haha.. men hadde vært artig [:D]

hehe det er godt å høre at det er flere som er sjokoholikere[:D]

ORIGINAL: Cecci85

jeg har laget til elsklingen... hehe,
han har sldrig fått pakkekalender før,så han synes det er veldig stas:):)
jeg skal bare ha sånn vanli 20 kroners fra rema 1000,stein god sjokolade i den... hehe

jeg har og pleid å lage til samboeren, siden han ikke var vandt til å få det,... men i år hadde jeg rett og slett ikke penger til å kjøpe ting til en pakkekalender, så det ble smartis.. men neste år må jeg lage til han igjen... kan jo ikke skuffe han, tror han synes det var litt stas å få det, selv om han ikke ville inrømme det da

KAroline får pakkekalender av meg og sjokoladekalender av mannen min. Vi voksne får vel heller styre vår begeistring... Men har veldig lyst på Nemi-kalender!!!

får ingen kalender jeg...*snufs*...hehe...men mamman min har laget pakkekalender til marcus.syns det var så koselig gjort av henne:)

jeg har fått sjokolade kalender av kjæresten min...nam nam.[:D]

start skuddet går i mårra.[8D]

jeg og en venninde pleier å lage pakkekalender til hverandre.. det har vi gjort hvert år.
til typen blir det øl-kalender[8D]

Kjøpte pondus-kalender til kjæresten jeg, for det ønsket han seg. Han kom hjem i dag og sa at han har forsøkt å finne kalender til meg i dag, men de hadde bare med sjokolade (og jeg er jo på slanker'n så han vil ikke ødelegge for meg), ellers var det sånne teite med leker... men jeg har jo røde-kors-kalenderen min da...

Vi har ikke kjøpt til oss selv enda.
Kom nettopp fra svigertiger, hun har laget kalender til Lucas!
Trot det er mye som hun har laget selv, strikket o.l. [:D]

Back
Topp