Har dere shoppet mye?

Venter til etter UL, som er fredag før påske. Og så skal vi pusse opp barnerommet.
Vi er så heldige at vi får arve litt møbler, utstyr og klær fra familie og venner, så tenkte å få litt oversikt først.
Tror nok vi kommer til å shoppe mer utstyr før sommerferien, og så får vi se hva vi fortsatt trenger av klær til den lille når sommeren kommer. [:)]

Har faktisk klart å holde meg til nå etter ul denne gangen! Sist visste vi ikke kjønn (med vilje), så da handlet jeg en del nøytrale ting før ul. Nå blir det gutt igjen, så han skal få arve det meste. Har kjøpt et par heldresser, to bodyer og et sett med body og bukse samt to smokker nå når vi fikk vite kjønn. Moro å ha noe nytt selv om det blir mest arving! Og så har jeg kjøpt en del nye tøybleier da. Åja, også for en stund siden kjøpte jeg ny stelleveske, en uro og en rangle til vogna. Oi, ble visst litt likevel [:D]

Nei, vi venter til sommeren! Eneste er vogna som jeg må bestille i mai. Muligens jeg kjøper en liten ting etter ul neste uke, hvis vi får vite hva det blir. Denne babyen kommer til å arve mye klær etter storesøster og søskenbarn, så jeg kommer ikke til å gå berserk [:D]

jeg har heller ikke handlet noe....
har vært på to ultralyder så vet jo at alt er bra der inne - men alikevel får jeg meg ikke til å handle gitt..... skal på ordinær ultralyd 22. mars - hvis jeg får greie på hva det er der - ja da kan det være jeg må ut å shoppe litt ja....

Har ikke handlet noe som helst, bortsett fra at vi har bestilt ny bil siden vi nå trenger mer enn 3 seter i bilen. [8D] Men så har vi det meste etter førstemann. Hadde ikke startet shoppingen så tidlig med førstemann heller når jeg tenker etter.

Jeg har heller ikke kjøpt noe selv enda. Men foreldre og svigerforeldre har kjøpt masse, pluss at begge svigerinnene har finnet frem masse vi kan arve. Så jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe så mye klær jeg faktisk.
Når det kommer til utstyr har vi kjøpt seng og stellebord, men det ble kjøpt for to år siden når jeg fant det fineste jeg noen gang har sett, så leeeenge før vi egentlig tenkte på barn egang. Så det hadde jeg nesten glemt :S

Back
Topp