Har dere shoppet mye?

Froya88

Forumet er livet
Jeg er nå over 19 uker på vei,men ikke handlet en eneste liten body til den lille! Vi har allerede fått endel klær av foreldrene mine,svigers og generell familie,som naturligvis syns det er kjempemoro å kjøpe litt! [:)] Men jeg selv tenker ikke så mye på det,selv ikke når vi er i klesbutikker engang... Why!? Ingen spesiell grunn til det,men jeg tror kaaanskje det har litt med at jeg enda er litt tilbakeholden/redd. Tanken på ting som kan skje,hva hvis ditt og hva hvis datt... Tenker ikke på det,men det ligger vel gjerne i bakhodet...

Flere som er som meg? [8|]

Eg har heller ikke kjøpt så mykje som en sokk! Så du er ikkje aleine! :)
Tenke at det er nokke eg skal kose meg med når det har gått enda litt tid!
Eg går ikkje rundt å tenke på at nokke kan skje eg heller, men kan godt hende det ligge å lure litt i bakhodet ja! Veit ikkje heilt! :)

Men kan hende eg kjøpe nokke lite når eg har vore på UL og sett kass kjønn det er og sånn evt... Men det får man sjå! :)

Jeg kunne kjøpt hele H&M hvis jeg hadde hatt penger til det.. Hehe..
Men det eneste jeg har kjøpt er symbolskt etter hva hvilke kjønn vi fikk vite på UL.
Så kommer jeg sikkert til å kjøpe litt etter litt. Men kjøper det gjerne litt stort med tnke på at vi kommer til å få (arve) en god del oxo..

Hei[:)]

Det er sikkert flere som ikke har handlet enda, selv har jeg bare handlet div ting, men ikke andre plagg enn en liten søt lue [:)]
Kommer ikke til å handle noe før jeg har vært på ultralyd og vet om det kommer gutt eller jente heller.
Men du har goood tid enda da [;)] Det er jo ikke noe poeng å stresse med det foreløpig! Koselig når det ikke er planlagt også, men bare tilfeldigvis hvaner inn i butikken [;)]

Da er jeg ikke helt aleine,nei! [8D][:)]

Selv vil vi ikke vite kjønnet,så jeg kunne jo,som sikkert mange andre ville gjort,kjøpt det ene og det andre av klær,ting og tang [8D] Men nei... Gøy å ha litt å gjøre når det nærmer seg også da [:)]

Har begynt å handle litt, men mest fordi det har klødd i fingrene etter å begynne å handle. er ikke så mye som er nøytralt av klær og div, så har ikke handlet inn kjempemye enda. et par bodyer ol. fikk ikke vite kjønn på UL, så da blir det begrenset hvor mye vi får handla inn av det også. skal på 3d ul etter hvert da, så da blir det kanskje handlet inn litt mer. etter at vi var på ul har vi handla dyne til både vogn og seng i tillegg til at jeg handla en vognpose som var på tilbud i går. (1000 kr for den easygrow posen). har ikke handla inn noe av de store tingene enda, men det blir vel etter hvert. har ikke tenkt å stresse med handlinga, og kjøper etter hvert som jeg finner noe vi trenger som er på tilbud eller har lyst på. 

Veldig enig! Gidder heller ikke stresse med det [:)] Gøy å ha litt å handle inn når tiden nærmer seg også [:)]

Jeg har ikke kjøpt noe heller ennå.. Venter en stund til. Jeg har jo også en del av de større tinga fra sist, men det blir jo å gå til innkjøp av en annen farge denne gangen[:D] Sist visste vi ikke, så jeg kjøpte ikke så MYE klær før hun ble født. Men det "mest nødvendige" ble kjøpt inn i nøytrale farger[:)]

Ikke kjøpt noen ting jeg heller. Aner ikke hvorfor... Men har jo en del liggende fra sist gang. Men vet ikke kjønn enda heller så kan ha noe med det å gjøre.

ORIGINAL: Stinius

Ikke kjøpt noen ting jeg heller. Aner ikke hvorfor... Men har jo en del liggende fra sist gang. Men vet ikke kjønn enda heller så kan ha noe med det å gjøre.

Samme her.. Men tipper det blir litt handling etter UL [:D]

Jeg er i London for tiden og gjorde mitt forste innkjop pa fredag.
Her finner du klaer du ikke finner i norge og da kan man ga litt bananas[:D]

ORIGINAL: Pernille81

Jeg er i London for tiden og gjorde mitt forste innkjop pa fredag.
Her finner du klaer du ikke finner i norge og da kan man ga litt bananas[:D]

Ja,da er man bare dømt til å kjøpe noe når man først er på den kanten! [:D]

hehe ikke et eneste plagg enda... venter til etter ul

Hei godt å høre at det er flere [:)] Har heller ikke handlet noe som helst. Har så vidt begynt å se littegran, men føler liksom at det blir litt koseligere å gjøre det når jeg har litt mere babymage. Er faktisk ikke helt naturlig for meg å gjøre det enda, vet heller ikke hvorfor. Men det blir nok et lite symbolsk plagg etter ultralyden, håper bare vi får vite kjønnet [:D]

Jeg har kjøpt vogn, idag faktisk, og lammeskinn. Ellers blir vi nok å handle litt sånn etterhvert som vi føler for det, har jo det meste etter førstemann.

Trodde også jeg skulle få helt kjøpedilla når jeg ventet nummer en, men den kom ikke før etter fødselen [;)]

jeg har handlet litt jeg da.. men det er amme pute og stelle under lag.. og noen klær... men blir vell til att vi handler inn mere snart.. er 16 uker på vei og begynner og få bra mage.. pluss blir fort sliten og svimel så må bare begynne en plass.. men nå som jeg går gravid er ikke noe så kjempe fint att jeg vill ha det..[8D] hehe men når vi prøvde ville jeg ha alt.. hehe

Har shoppet litt klær [:D] Også har kommende mormor handlet helsetepper og en hvit lue!

Bilstol arves av en venninne, så den er jo klar.. ellers så tenkte jeg å vente med vogn, seng, stellebord, badebalje, kommode, stelleprodukter, sengetøy,madrasser, dyner, mer klær osv.

I Mai får jeg sendt sørover den kurven jeg sov i da jeg var liten.. også mamman min, morfar og fettere og kusiner har sovet i den [:)] Mormor skal komme sørover og trekke den opp og sy en liten kalesj på den.. Den blir stående i stuen, slik at prinsen kan ligge der på dagtid! Skikkelig stas med en sånn gammel kurv!

Kjøpte en bukse jeg har sikla lenge på etter ul. Hadde bestemt meg for at jeg skulle vente med første innkjøp til etter den, og jammen klarte jeg å holde meg [:)] Var innom Barnas Hus en dag for å kikke litt på forskjellig utstyr, og da var det et stativ med 70 % på klær, som jeg plukket med meg litt fra også, men ellers har jeg ikke kjøpt inn noe særlig. Men bør vel hvertfall på bestilt vogna snart, med tanke på leveringstid og sånn, selv om jeg egentlig synes det er litt tidlig.

Jeg har begynt og kjøpe inn litt klær nå etter at vi var på UL på tordag og fikk se at det 100 % sikkert var en gutt !!
Var litt gøy og kjøpe litt lyseblått da[:D]
Før det hadde vi bare kjøpt inn litt sengetøy og dyne ettersom det var salg på princess. Sånn sett er det greit og ta handlingen over tid før det er jo hele tiden tilbud på forskjellige tingene.
Men de "store" tingene slik som vogn, stellebord og seng venter vi meg til jeg har kommet litt lenger da !!

Har handlet noen få klesplagg for å starte ballet [;)] i dag kjøpte jeg dundyne i minste str. til vogna (30 % på Princess), sengetøy til (halv pris) og noen kluter (bare for å ha noe...).

Ser at det helt klart kan bli greit å ta ting etterhvert og ikke vente med alt til slutten, er jo så mye man skal ha!

Back
Topp