Har dere shoppet ferdig da?

bilstol skulle vi visst få...

Nææ så flinke alle er da!! Mamma og pappa kjøpte seng,madrass,stellekommode og saueskinn i går,det var det første de sa da jeg ble gravid:det vil vi kjøpe! Så har mamma strikket og kjøpt en del "start"klær..å hun har kjøpt den fosterlyd-bamsen,den er søt!  Vogn har vi arvet..en gammel Silver Cross...vogge har vi fra da jeg var bebi..kjempefine begge 2...bilstol skal vi leie av Gjensidige,enda litt tidlig å gjøre..bleiebøtte,ammepute,helseteppe,dyner og slikt får vi av søstern min..hun har ei jente på 2..så kjøpte mannen min det lekkreste gutte-sengesettet etter vi var på UL å fikk vite det ble gutt[:D]  Så handler vi litt kluter,body'er og slikt når vi er ute..prøver å ikke stresse[;)]
Vet ikke hva mere vi absolutt TRENGER...babycall...kommer sikkert på etter hvert...

å kjære vene så flinke dere er da [8|] . det eneste jeg har handla inn er noen søte små rosa klær. kan nesten ikke vente med å kle på lille tulla !!!!!!!!
tror vi drøyer noen uker til før vi evt begynner å kikke i butikker etter vogn, stellebord etc.. har ikke noe barnerom å innrede, bor i 2roms [&:], men vi er på utkikk etter 3roms da. bare sinnsykt stive priser her i oslo da!!! hadde vært hyggelig med eget barnerom! har ikke helt bestemt oss for vogn ennå, vil se på først. men tror nok det blir emmaljunga duo eller simo...eller brio [:D] hehe.

ORIGINAL: Pia81

Jeg har jo ikke handlet inn en eneste ting enda...
Klarer ikke helt å begynne med det enda...

ikke jeg heller,ser for meg at jeg skriver en liste å handler at på en dag[:D]

Har heller ikke handla inn en eneste ting enda, må skrive liste og begynne snart ja.. Har kikket litt på vogn. Ellers fint lite... Håper å få shoppinglysten over meg snart når det gjelder å kjøpe babyting[:)] Blir sikkert kjekt det når vi bare kommer i gang...

har skrevet etter en del fra sparkjøp...
en del billigere der ern i butikkene[:D]

Back
Topp