Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lalina
ja, jammen godt eg fant igjen den! hadde jo heilt glemt av den eg til eg fant den igjen.
men er det ikkje slik at man ikkje skal bruker dildoer og andre vibererende "hjelpemiddler/leketøy" når man er gravid? synes eg har lest det en plass, fordi det kan virke inn på hjertrytmen til barnet/forstyrre barnet?
ORIGINAL: Pia81
ORIGINAL: suprEspen
ORIGINAL: Pia81
Hvordan gikk de forhandlinge til suprEspen??? hehe[:)][:)]
Her er det mye sjeldnere enn før, får vondt i magen og i underlivet
etter vi har hatt sex.. og vi synes begge det er litt mer merkelig enn
til vanlig. så vi er heldigvis ganske enige da.. vi lo i går om at vi har
søndagssex.. hehe.. for det er da vi har tid..[:D][:D][:D] så en gang i uka
da sikkert...
Men lysten er der ja...
Vel.. kremt.
Jeg måtte ofre noen timer avslappning i uka mot massasje og husarbeid... Men det var ganske tøffe forhandlinger, spesielt når jeg prøvde meg med at jeg skulle ha daglig sex når jeg hadde ferie i forrige uke. Vil du ha flere detaljer fra forhandlingsprotokollen?
Hehe.. jeg bare så det for meg... at du støvsugde rundt huset for en "omgang" [:D][:D][:D] hehe...
beklager.. det er bare disse bildene i hodet mitt.. hoho[:)]
ORIGINAL: Irene29
Når vi først er inne på temaet... Carina skal vi pule ikveld?
Mer direkte på sak enn forhandlinger her ihvertfall!
ja, jammen godt eg fant igjen den! hadde jo heilt glemt av den eg til eg fant den igjen.
men er det ikkje slik at man ikkje skal bruker dildoer og andre vibererende "hjelpemiddler/leketøy" når man er gravid? synes eg har lest det en plass, fordi det kan virke inn på hjertrytmen til barnet/forstyrre barnet?
Må den vibrere for at det skal være godt da?
sex???? har jo ikkje noen mann en gang! men når han kommer hjem, da skal det bli saker da, trur eg!?!(blir vel berre en stor skuffelse for magen er i veien og kondisen er vel heller ikkje på topp, viss han rekker heim før fødselen da.) men hadde det vært et meget stort savn, skulle eg vel ha fått til noe på egenhånd! stor jente og klarer sjøl!
Dildoen i syskrinet kommer godt med ja.... hihi[:D]

ORIGINAL: Lille0My
ORIGINAL: carina82
Jordmor sa at hun hadde aldri hørt om at det kunne forvirre hjerterytmen til barnet hun... Hun mente det var trygt å bruke. Ingen infeksjonsfare heller, ved normal hygiene. Ungen ligger godt beskyttet mente hun.
Jeg driver salg av erotiske artikler og vil informere litt: Dildoer og vibratorer påvirker ikke hjerterytmen til babyen nei.... Men en dildo/vibrator kan bli litt voldsom....ja, litt for Hard enkelte...hihi....så man kan få litt blødninger og sånn...lettere enn med en "naturlig"-tissefant....
Og viss man har meget svak livmormunn kan vibratorer faktis igangsette fødselen...og man føder for tidlig. Mange har gjerne følsom/svak livmormunn uten å vite om det, så da er det litt synd at ting skal gå galt ved at man bruker sexleketøy..........
Så jeg personlig vil ikke fraråde dere akuratt da, men vær forsiktig....ikke bli for voldsom.......
Kozzzzz dere uansett hvordan!!!!!![8D]

ORIGINAL: Stardust
sex???? har jo ikkje noen mann en gang! men når han kommer hjem, da skal det bli saker da, trur eg!?!(blir vel berre en stor skuffelse for magen er i veien og kondisen er vel heller ikkje på topp, viss han rekker heim før fødselen da.) men hadde det vært et meget stort savn, skulle eg vel ha fått til noe på egenhånd! stor jente og klarer sjøl!
i syskrinet??
ORIGINAL: Stardust
i syskrinet??
Ja, hun fant visst "tilfeldigvis" en dildo i syskrinet sitt her en dag. Prøvde å skylde på en av oss i juniklubben, for at en av oss hadde gjemt/forglemt den der... Men jeg forsto raskt hvem den var sin. Og mannen hennes er jo ikke hjemme over lengre perioder..[8D]